کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پروژه های بیمارستانی کهگیلویه با حضور وزیر اطلاعات/تصاویر

22 مرداد 1395 ساعت 13:18


با حضور وزیر اطلاعات پروژه هایی جراحی مغز واعصاب ،آی سی یو و ام. آر. ای بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت افتتاح خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت ،رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در نشست با خبرنگاران از افتتاح سه پروژه جراحی مغز و اعصاب ،آی سی یو وام آرآی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با حضور وزیر اطلاعات خبر داد.
سید امیر مولایی با بیان اینکه برای خدمت به مردم کهگیلویه ،پروژه جراحی مغز واعصاب از مهرماه ۹۴ کلید خورد،اظهار کرد: قبلا" بخشی در این موضوع نبود وبه صورت جسته وگریخته از شهرستانهای دیگر پزشک می آمد.
مولایی بابیان اینکه مکان این بخش قبلا" متعلق به بخش دیالیز بود وبهسازی ونوسازی آن ۹ ماه طول کشید ،افزود: زیر بنای آن ۴۵۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با بهترین نوع مصالح و نوع امکانات و تجهیزات پزشکی تکمیل شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ادامه داد: همزمان با راه اندازی این بخش، اتاق عمل شماره ۵ مختص مغز واعصاب با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان تکمیل وراه اندازی شد.
وی با بیان اینکه بیمارگیری از اواسط هفته آینده شروع خواهد شد ،گفت: به نظر کارشناسان استان ،بخش مغز واعصاب دهدشت به خاطر کیفیت و تجهیزات کاربردی واستفاده شده ،بهترین بخش در سطح استان است.
سید امیر مولایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:یک دستگاه ام.آر.آی با ۵ میلیارد تومان اعتبار توسط هیات امنای وزارت بهداشت خریداری شده که ۲۵ درصد از این مبلغ را بیمارستان امام خمینی(ره) متقبل شده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به اینکه دستگاه ام.آر.آی دهدشت یک شیفته در روز کار می کند: هفت نفر تکنیسین امور رادیولوژی ،سه نفر خدمات ودو نفر منشی اشتغال زایی دارد.
IMG_1882 IMG_1886 IMG_1908 IMG_1911 IMG_1912 IMG_1914 IMG_1931 IMG_1941 IMG_1943 molai


کد مطلب: 193144

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/193144/افتتاح-پروژه-های-بیمارستانی-کهگیلویه-حضور-وزیر-اطلاعات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1