کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۸۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین در ۵۰ روز

19 مرداد 1395 ساعت 12:49


فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف ۵۰ روز اخیر، ۸۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین توسط نیروی انتظامی کشف شد.
مهدی انصاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به موفقیت‌های پلیس در سال جاری اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده پلیس کاهش جرائم خشن و کاهش ۵۰ درصدی جرائم مسلحانه را شاهد هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ظرف ۵۰ روز اخیر گفت: در مدت ۵۰ روزی اخیر که به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان منصوب شدم کشفیات مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته به‌طوری که ۸۰۰ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به کاهش تصادفات در جاده‌های استان افزود: علی‌رغم اینکه عده‌ای احساس می‌کنند تصادفات افزایش یافته اما تصادفات جاده‌ها کاهش داشته است.
انصاری بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با بدحجابی و مبارزه با جرم از دیگر وظایف نیروی انتظامی است که در همین خصوص آموزش‌های همگانی در صدا و سیما برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مأموران تخصصی نیروی انتظامی با حضور در صدا و سیما نکات لازم را به مردم آموزش‌ می‌دهند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در انضباط اجتماعی پلیس راهور کارهای خوبی شده است و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سطح استان بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: طرح همپوشانی و پاکسازی مناطق آلوده استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است و هر چند روز یک بار هم  در همین زمینه طرح‌هایی اجرا می‌شود.
انصاری با بیان اینکه مشخصات بسیاری از مجرمان را داریم و در چارچوب همین طرح در دستگیری آنها اقدام می‌کنیم، افزود: هیچگاه با رسانه قهر نمی‌کنیم و همواره در تعامل با آنها هستیم.
وی تصریح کرد: ماشین قاچاق‌کش یا (شوتی) را دنبال می‌کنیم و این ماشین تعدادشان زیاد نیست که موجب بر هم زدن امنیت مردم شوند.
انصاری با اشاره به اینکه در مجموعه پلیس به دنبال امنیت مردم است، از ساماندهی ماشین‎‌ها و وانت‌بارها در استان خبر داد و گفت: در چند روز اخیر ۲۶ دستگاه وانت توقیف شد.


کد مطلب: 192731

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/192731/کشف-۸۵۰-کیلوگرم-تریاک-هروئین-۵۰-روز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1