کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب، برق و گاز در کهگیلویه و بویراحمد

17 مرداد 1395 ساعت 11:13


سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فراخوان جشنواره استانی «خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب، برق و گاز»، بیان داشت: این جشنواره به منظور افزایش مشارکت بانوان در موضوع مصرف بهینه حامل‌های انرژی و ارائه راهکارهای عملی در این زمینه برگزار خواهد شد.

۱۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت و همکاری دفتر امور بانوان استانداری و شرکت‌های توزیع نیروی برق، گاز، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد، بیان کرد: محورهای این جشنواره در سه موضوع روش‌ها و راهکارهای مصرف بهینه(آب، برق و گاز)، خانواده و مدیریت مصرف حامل‌های انرژی و نقش زنان در مدیریت مصرف حامل‌های انرژی خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۹ مردادماه جاری در قالب عکس، پوستر، شعار، کاریکاتور و فیلم کوتاه(۱ تا ۳ دقیقه‌ای) به دفتر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان یا به پست الکترونیکی  abfakb93@gmail.com ارسال کنند.

لدنی‌نژاد بیان کرد: در روز برگزاری جشنواره که ۲ شهریورماه جاری در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوائز نفیسی اهداء خواهد شد.

 


کد مطلب: 192235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/192235/فراخوان-جشنواره-خانواده-نقش-زنان-مدیریت-مصرف-آب-برق-گاز-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1