کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایزدپور: فعلاً ماندگارم / خبرها شایعه است

16 مرداد 1395 ساعت 9:48


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجلیل از بانوان ورزشکار استان از حمایت همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان از سامان پاکباز تنها ورزشکار پارالمپیکی استان خبر داد.
جهانبخش ایزدپور امروز به پروژه‌های افتتاحی ورزش استان در سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: افتتاح بزرگترین مرکز ورزشی جنوب کشور به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، سالن ورزشی روستای تنگاری و سالن ورزشی روستای کردلاغری هر کدام به مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۱٫۵ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی استان در سفر هیأت دولت است که با حضور وزیر ورزش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
IMG_0305
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به دیدار با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: به منظور توسعه ورزش استان با رؤسای ۳۱ فدراسیون ورزشی دیدار کردم و در خصوص میزبانی مسابقات کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری کلاس‌های استعدادیابی ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران و فراهم شدن زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی در استان با رؤسای فدراسیون‌های رایزنی داشتم.
وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه رشد ورزش استان از مهمترین اهدافی است که در استان دنبال می‌کنیم، افزود: به همین منظور شهر یاسوج در هفته جاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته اسکیت را بر عهده خواهد داشت.
این مسؤول در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تنها ورزشکار پارالمپیکی استان در مسابقات ریو گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با تمام توان سامان پاکباز ورزشکار پرتاب وزنه را مورد حمایت قرار داده، ضمن اینکه از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت‌هایی از این ورزشکار صورت گرفته است، اما ما هیچ وقت در مورد مبالغ کمک شده به این ورزشکار صحبتی نکردیم.
وی تصریح کرد: ظرف چند روز آینده مبالغی به این ورزشکار کمک می‌کنیم.
ایزدپور در ادامه از حضور تیم فوتبال زاگرس شهر یاسوج در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال خبر داد و بیان کرد: مجوز حضور تیم فوتبال زاگرس شهر یاسوج در مسابقات لیگ دسته دوم کشور اخذ شده و این تیم با شروع مسابقات، در لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نبود اسپانسر مالی یکی از دلایل ناکامی تیم‌های ورزشی استان است که در لیگ جدید فوتبال دسته دوم کشور از حمایت یک نفر بخش خصوصی برای حضور تیم فوتبال زاگرس یاسوج استفاده می‌کنیم که تاکنون تمامی هزینه‌ها توسط این حامی مالی پرداخت شده است و ما هم حمایت‌های سخت‌افزاری را انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی دیگر از تیم‌های استان حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است، همچنین تیم سپاهان یاسوج در مسابقات لیگ نوجوانان حضور دارد و تیم فوتبال سرآبتاوه می‌تواند در لیگ دسته دوم شرکت کند.
این مسؤول با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف ورزشی گفت:  شبنم بهشت بهترین فوتبالیست زن ایران و محمدرشید مظاهری یکی از برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران است که در مراسمی که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود از این ورزشکاران و همچنین از سایر قهرمانان و مدال‌آوران استان تجلیل می‌شود.
ایزدپور در ادامه با اشاره به موفقیت بانوان ورزشکاران استان گفت: طاهره آذرپیوند بانوی جودوکار استان و نائب قهرمان مسابقات آسیایی یکی دیگر از افتخارآفرینان استان است که در مراسمی که در هفته جاری برگزار می‌شود از این ورزشکار به همراه خانم شبنم بهشت تجلیل می‌شود.
وی در پایان خبرهایی حاکی از تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان را رد کرد و یادآور شد: با تمام توان برای موفقیت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.


کد مطلب: 192098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/192098/ایزدپور-فعلا-ماندگارم-خبرها-شایعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1