کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهسازی ورودی بخش پاتاوه با اعتبارات ۹۰۰ میلیون تومانی

14 مرداد 1395 ساعت 20:48




نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی ورودی بخش پاتاوه اختصاص داده شد.
 
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی از یاسوج، غلام‌محمد زارعی  در بازدید از راه‌های روستایی بخش مارگون بویراحمد و بخش پاتاوه شهرستان دنا در  با اشاره به اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی ورودی شهر پاتاوه گفت:  شهر پاتاوه مسیر ورود مسافران و گردشگران زیادی از استان اصفهان به کهگیلویه و بویراحمد بود که فضای کنونی زیبنده پاتاوه و شهر یاسوج نبود.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با رایزنی که در مرکز کشور انجام دادیم مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای بهسازی، زیرسازی و آسفالت ورودی شهر پاتاوه هزینه کردیم.
 
وی تصریح کرد: کار آسفالت جاده ورودی پاتاوه ظرف دو سه روز آینده به اتمام می‌رسد و زیرساخت‌های این جاده از هر دو طرف به عرض ۲۲٫۵ متر انجام می‌شود.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این جاده در مسیر اصلی محور یاسوج- اصفهان قرار دارد وضعیت نامطلوب آن مورد انتقاد و گلایه‌مندی مردم این منطقه بود.
 
زارعی تصریح کرد: شهر پاتاوه در ورودی استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه بیشتری است و تلاش می‌کنیم که مرکز پاتاوه و روستاهای اقماری بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرند.
 
وی تصریح کرد: ماندگاری مردم در روستاها موجب افزایش تولید و رونق بخش تولید، کشاورزی و گردشگری می‌شود.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: رفع مشکلات مناطق روستایی در دستور کار است و تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات لازم به روستاها موجب ماندگاری مردم در این مناطق و جلوگیری از افزایش حاشیه‌نشینی شویم.
IMG_5205 IMG_5206 IMG_5207 IMG_5209 IMG_5214 IMG_5213 IMG_5210گزارش :علی اکبرپاک


کد مطلب: 191891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/191891/بهسازی-ورودی-بخش-پاتاوه-اعتبارات-۹۰۰-میلیون-تومانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1