کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ضرورت حمایت بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی از واحدهای تولیدی / مصوبات در بایگانی بانک‌ها خاک نخورند

14 مرداد 1395 ساعت 19:21


نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به کمک بخش‌های تولیدی و اقتصادی بیایند.
hashmi (1)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، چنگیز هاشمی در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک پارسیان از اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه استان‌ کهگیلویه و بویراحمد در حال گذر از اقتصاد سنتی است، اظهار کرد: امید می‌رود در این دولت بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی مسیر رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی و اقتصادی را باز کنند، چرا که مشکلات بیکاری و بهبود اقتصاد خانواده و فضای کسب و کار از همین مسیر می‌گذرد.
هاشمی در ادامه با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی اکنون با بانک‌ها مشکلاتی پیدا کردند، تصریح کرد: بانک‌ها مصوبات شورای گفت‌وگو و ستاد رفع موانع تولید را اجرا کند و نگذارند این مصوبات در بایگانی آنها خاک بخورند.
وی گفت: بدون شک با خوابیدن یک واحد تولیدی تعداد زیادی از خانوارها با مشکلات اقتصادی و فقر دست و پنجه نرم کنند که این وضعیت زیبنده جامعه ما نیست.
نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه تاکید کرد: حمایت دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی ضروری است.
hashmi (2)


کد مطلب: 191861

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/191861/ضرورت-حمایت-بانک-ها-دستگاه-های-دولتی-واحدهای-تولیدی-مصوبات-بایگانی-خاک-نخورند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1