کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلیل نگران کننده تعطیلی استخر میلیاردی باشت

10 مرداد 1395 ساعت 18:18




جوانان باشتی در حالی در فصل گرما از نبود استخر برای گذران اوقات فراغت در رنج و عذابند که تعطیلی پروژه یک میلیارد تومانی استخر شنای باشت به دلیل بدهی حدود ۱۵ میلیون تومانی را شاهدیم.

 با توجه به پیگیری‌های گذشته اما استخر شنای شهرستان باشت با اعتبار بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان در سال ۸۸ همچنان تعطیل است.

آن چه امروز مشاهده می‌شود جوانان باشتی با توجه به فصل تابستان و گرمای شدید هوا به دلیل نبود استخر مجبور به شنا در رودخانه های اطراف شهر هستند که از لحاظ بهداشتی در وضعیتی نگران کننده قرار دارند و مهم تر از آن با توجه به آشنا نبودن بعضی از جوانان به شنا باعث حوادث ناگواری می‌شود.



بار دیگر به سراغ مسئولان تربیت بدنی شهرستان باشت رفتیم تا دلایل ادامه دار بودن این قصه ناتمام تعطیلی استخر شنا را جویا شویم.

علی عسکری رئیس تربیت بدنی شهرستان باشت با اشاره به بدهی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی استخر شنا گفت: این بدهی به ادارات آب، برق و گاز مشکل اصلی راه اندازی استخر باشت است که در صورت پرداخت می‌توان به راه‌اندازی دوباره آن امیدوار بود.





عسکری افزود: با توجه به استقبال کم مردم از این استخر در گذشته و ضرر دهی آن باعث عدم اشتیاق بخش خصوصی برای به دست گرفتن این طرح شد.



رئیس تربیت بدنی باشت بیان کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده و قول مساعد فرماندار امیدواریم که با پرداخت این بدهی از اعتبارات شهرستانی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

با توجه به هزینه بیش از یک میلیارد تومانی برای این طرح به راحتی می‌توان با پرداخت این بدهی ناچیز در مقابل هزینه ساخت آن از حوادث ناگواری مانند غرق شدگی در رودخانه‌ها و بیماری‌های پوستی جلوگیری کرد.


 


کد مطلب: 191230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/191230/دلیل-نگران-کننده-تعطیلی-استخر-میلیاردی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1