کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی جنوب کشور در گچساران افتتاح شد

10 مرداد 1395 ساعت 4:58


مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران در آیین افتتاح نخستین فروشگاه دائمی کارآفرینی دانش آموزی جنوب کشور در هنرستان فاطمه زهرا (س) که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت آموزش متوسطه استان و رئیس اداره متوسطه دوم استان برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان این شهرستان دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه کارهای هنری و صنایع دستی و... هستند.
سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: این فروشگاه دائمی برای فروش دست ساخته های دانش آموزان شهرستان گچساران دایر شده است.
پورالحسینی عنوان کرد: صنایع دستی گچساران، نقاشی، البسه محلی، تابلوی کاشی شکسته، وسایل چوبی، وسایل آزمایشگاهی و تزیینات از مهمترین تولیدات دانش آموزان این هنرستان است که در نمایشگاه های دائمی به فروش می رسد.
وی بیان کرد: طرح های سنجاقک، انگور رویخچالی، دست ساخته های هفت سین، گلدان های صدفی رُز در رنگ های متنوع و انواع عروسک ها از دیگر تولیدات دانش اموزان هنرستان فاطمه زهرا (س) شهر دوگنبدان است.
پورالحسینی تعداد هنرستان های شهرستان گچساران را پنج باب برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی این فروشگاه موجب شده علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال برای دانش آموزان تولیدات آنان نیز در اقتصاد خانواده هایشان موثر باشد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: دانش آموزان هنرستان های شهرستان گچساران می توانند در فصل تابستان نیز به تولیدات خود ادامه دهند.
پورالحسینی ابراز داشت: ۷۰۰ نفر در هنرستان های شهرستان گچساران مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: کالاهای ارائه شده از سوی دانش آموزان گچساران در این فروشگاه ارزانتر از انواع آن در بازار بوده و دارای کیفیت بهتری نیز نسبت به محصول مشابه است.
 
۱ ۳ ۴ ۸۲۱۶۶۶۰۲-۷۰۸۹۶۹۷۵ ۸۲۱۶۶۶۰۲-۷۰۸۹۶۹۷۶ ۸۲۱۶۶۶۰۲-۷۰۸۹۶۹۷۹ ۱۴۶۹۶۴۱۸۷۰_۸۲۱۶۶۶۰۲-۷۰۸۹۶۹۷۷
 
 


کد مطلب: 191201

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/191201/نخستین-فروشگاه-دائمی-کارآفرینی-جنوب-کشور-گچساران-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1