کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گروه‌های جهادی یاوران کمیته امداد هستند

5 مرداد 1395 ساعت 14:44




مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در استان گفت: گروه‌های جهادی یاوران کمیته امداد در جهت رفع مشکلات مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

فرید محبی امروز در دیدار با مسؤولان اردوهای جهادی در استان، اظهار کرد: تاکنون در راستای رفع مشکلات مددجویان استان اقدامات خوبی از سوی گروه‌های جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نمی‌توان تلاش‌های گروه‌های جهادی را نادیده گرفت، افزود: گروه‌های جهادی به عنوان یاور کمیته امداد استان و برطرف شدن نیازهای محرومان و مددجویان این نهاد را حمایت می‌کنند.

وی خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد حضور گروه‌های جهادی در دورترین مناطق استان هستیم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی براساس نیازهای هر منطقه اقدام به رفع مشکلات آن منطقه می‌کنند.

 محبی با بیان اینکه حمایت گروه‌های جهادی به رفع بسیاری از مشکلات و نیازمندی‌ها کمک می‌کند، گفت: مناطق محروم‌تر را برای خدمت‌رسانی انتخاب می‌کنند.

محبی به اقدامات گروه‌های جهادی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی ۱۰ واحد مسکونی مددجوی احداث شده است.

 


 
علی احمدزاده نیز در این نشست اظهار کرد: توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی است.

مسؤول اردوهای جهادی دانش‌آموزی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوهای جهادی در استان گفت: امسال تعداد ۷۰ دانش‌آموز به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی به دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات و رفع محرومیت در این مناطق به مسائل فرهنگی توجه ویژه دارد.

احمدزاده تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های احکام، ترویج روحیه جهادی در بین جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ کار و تلاش از مهم‌ترین خدمات گروه‌های جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، آموزش و کار آفرینی و همچنین تکمیل یا تعمیر طرحهای آبرسانی، ساخت مسجد از برنامه‌های گروه‌های جهادی است که در مناطق محروم صورت می‌گیرد.


کد مطلب: 190664

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/190664/گروه-های-جهادی-یاوران-کمیته-امداد-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1