کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب رتبه برتر کشوری توسط هنرجوی گچسارانی

3 مرداد 1395 ساعت 11:37


 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات مهارتی علمی وکاربردی کشور با حضور و استقبال مطلوب دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: هنرجوی گچسارانی توانست رتبه برتر چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کشور را کسب کند.دشتی۲

پورالحسینی با اشاره به اینکه در چندین ساله اخیر این اولین بار است که این مقام را کسب کرده ایم تصریح کرد: در این مسابقات یک مقام سومی توسط یکی دیگر از دانش آموزان هم استانی کسب شد .
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات افزود: این مسابقات به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با استانداردهای جهانی و افزایش رویکرد مهارت‌افزایی آنان برای ایفای نقش هر چه موفق‌تر در مهارت‌های کسب‌شده است.
پورالحسینی با بیان این‌که هنرجوی گچسارانی در این مسابقات رتبه برتر کشور را کسب کرد، ادامه داد: در مسابقات علمی و کاربردی شاخه کاردانش، مریم دشتیان از هنرستان هنر و اندیشه این شهرستان در رشته مدیریت خانواده رتبه اول را کسب کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار از برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران است.
خبر: حبیب قلندری
.


کد مطلب: 190443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/190443/کسب-رتبه-برتر-کشوری-توسط-هنرجوی-گچسارانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1