کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح برنامه‌های هیأت بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد

3 مرداد 1395 ساعت 0:15


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه چهارم  این هیأت در کشور خبرداد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، آیت‌ ارجمند اظهار کرد: در نامه ای از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است: استان کهگیلویه وبویراحمد در ارزیابی این فدراسیون با کسب ۸۲۸ امتیاز در رتبه چهارم کشور قرار گرفته است.
آیت ارجمند بیان کرد: کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته در رتبه یازدهم کشور قرار داشت که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه  وبویراحمد وتلاش و همدلی و برنامه ریزی موفق شد در پایان سال ۹۴ رتبه چهارم کشور را بدست آورد.
به گفته ارجمند برگزاری مستمر مسابقات در بخش ها و در رده های مختلف سنی ، برگزاری کلاس های علمی و آموزشی و میزبانی  قهرمانان و  ورزشکاران رشته فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور و اولین دوره مربیگری فیتنس و مربیگری بدن سازی ویژه بانوان و آقایان کشوررا درشهر یاسوج در سال گذشته از جمله برنامه هایی بود که منجر به کسب این موفقیت گردید.
این مربی و مدرس فدراسیون بدنسازی کشور، با تقدیر از حمایت های مالی و معنوی مدیرعامل مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی یاسوج در برنامه ها و مسابقات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، افزود: هیئت بدنسازی استان  در نظر دارد برگزاری کلاسهای آموزشی شامل مربیگری و داوری ویژه آقایان و بانوان وهمچنین دومین دوره مربیگری فیتنس بانوان و آقایان کشوررا درشهر یاسوج برگزار نماید.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه وبویراحمد اعزام تیم های استان در رشته های زیرمجموعه به مسابقات کشوری را از دیگر برنامه های هیئت  دانست و عنوان کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با ۷۸ باشگاه ویژه آقایان و بانوان مشغول این فعالیت ورزشی هستند.
وی خاطرنشان کرد: کسب عنوان چهارمی درارزیابی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور توسط  اعضای هیئت ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام استانمان، افتخار دیگری را برای ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد رقم زد.
ارجمند در ادامه سخنان خود، اظهار کرد: مسابقات پرس سینه انتخابی استان کهگیلویه وبویراحمدبه میزبانی شهر یاسوج و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
ارجمند با اشاره به فعالیت‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان افزود: هیئت بدنسازی استان در نظر دارد برای اولین بار در ایران کلاس آموزشی مربیگری درجه سه فیزیک و تناسب اتدام بانوان وآقایان را در نیمه اول شهریورماه در شهر یاسوج برگزار نماید.
وی برگزاری کلاس‌های آموزشی شامل مربیگری ویژه آقایان و بانوان را ازبرنامه ها ی هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان دانست و عنوان کرد:ثبت نام بدنسازی درجه ۳بانوان وبرگزاری کلاس نیمه دوم مردادماه به مدت یک هفته زیر نظر فدراسیون بدنسازی کشور برگزار می‌شود.


کد مطلب: 190345

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/190345/تشریح-برنامه-های-هیأت-بدنسازی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1