کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از سخنان تهدیدآمیز افراد نمی‌ترسیم / ائمه جمعه مستدل انتقاد کنند

2 مرداد 1395 ساعت 22:36


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام جمعه در اختیار هیچ حزب، جناح و گروهی نیست، گفت: انتقاد امام جمعه باید با منطق و استدلال باشد.
امروز نشستی از سوی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ائمه جمعه استان، مسؤولان ستاد و روابط عمومی ستادهای جمعه و مدیر دفتر امام جمعه مرکز استان و با حضور مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
این برنامه به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برپایی اولین اقامه نماز به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد.
در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با تشکر از امامان جمعه که فی‌سبیل‌الله و بدون هیچ‌گونه حقوقی در منصب امامت جمعه خدمت می‌کنند، گفت: امام جمعه یک ریال از دولت حقوق نمی‌گیرد و شهریه مختصر ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه امام جمعه به خاطر خودش و مسائل شخصی حرف نمی‌زند بیان کرد: روحیه انقلابی اقتضا می‌کند حرف حق و قانونی بزنیم.
پناهی با مدیران استان که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند اتمام حجت کرد و گفت: ما شرمنده مدیرانی هستیم که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند و فقط منتظرند روز خودشان فرا رسد و پشت تریبون سخنرانی کنند که در این خصوص با آنان همکاری نخواهد شد.
پناهی به لازمه انقلابی بودن امام جمعه اشاره و عنوان کرد: امام جمعه باید سیاسی باشد و خطیب جمعه‌ای که سیاسی نباشد فاقد کارایی است.
وی گفت: می‌خواهیم انقلابی باشیم و می‌خواهیم علیه فساد و فیش‌های نجومی فریاد بزنیم، همچنین حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان نرمال و بالاتر از این مبلغ غیر نرمال است لذا حقوق متعارف باید زیر ۱۰ میلیون باشد.
پناهی همچنین اظهار کرد: انتقاد امام جمعه باید با منطق و استدلال باشد و امام جمعه در اختیار هیچ حزب و جناح و گروهی نیست و نماز جمعه باید انقلابی‌پرور باشد.
وی اضافه کرد: از سخنان تهدیدآمیز افراد نمی‌ترسیم و مشکلات را فریاد می‌زنیم.
پناهی در ادامه نیز از روند کند ساخت و ساز مصلا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.


کد مطلب: 190311

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/190311/سخنان-تهدیدآمیز-افراد-نمی-ترسیم-ائمه-جمعه-مستدل-انتقاد-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1