کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه بسیج سازندگی چیتاب در خصوص کشتار مردم کشمیر

2 مرداد 1395 ساعت 11:01


 
بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب در حمایت از مردم کشمیر بیانیه صادر کرد.
کشتار ظالمانه کشمیر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و حقوق بشر امریکایی است، این قتل عام، داغی بزرگ نه تنها بر قلوب مسلمین بلکه بر قلوب انسانیت نهاد.
جانشین بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب  در پی قتل عام و کشتار مسلمانان مظلوم و مردم بی دفاع و بی گناه کشمیر با صدور بیانیۀ تند و شدید الحنی ضمن محکومیت کشتار انسان‌های بی دفاع و بی گناه در کشمیر توسط ارتش اعلام کرد:
بـســــم الله الـرحـمن الـرحـیــم »
«إنــا لله و إنــا الیــه راجـعـون »
قال الله فی محکم کتابه: "مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا "«همانا هر کس، شخصی را بدون قصاص و یا بی آنکه در زمین فتنه و فسادی بر پا کند ، بکشد ، مانند آن است که تمام مردم را کشته است. »
در این بیانیه آمده است: کشتار ظالمانه کشمیر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و حقوق بشر امریکایی است، این قتل عام، داغی بزرگ نه تنها بر قلوب مسلمین بلکه بر قلوب انسانیت نهاد.
کشتار وحشیانۀ جمعی از مردم و مسلمانان بی پناه کشمیر، آن هم بدون هیچ گونه جرم و جنایتی، گناهی برزگ و نابخشودنی است که اوج حقارت و وحشی‌گری عاملان سفاک این جنایت هولناک را تحت حمایت و پشتیبانی حاکمان بی مسئولیت آن به نمایش می‌گذارد.

کشتاری که بار دیگر قلوب تمامی عدالت طلبان، حق جویان، آزادی‌خواهان را، جریحه دار و مملو از درد کرد و صد البته دردآورتر و زجر آورتر سکوت زشت و روشنفکرانـۀ جوامع غربی مدعی حقوق انسان ها در قبال چنین جنایاتی که اصلا قابل توجیه و تحمل نیست.
این کشتار ددمنشانۀ ، به دور از هرگونه قاعده و قانون بین المللی و یا آموزه انسانی؛ بار دیگر این واقعیت تلخ و سخیف را نشان دادکه جهان امروز، ملول از دردهای بی شمار انسان به دور از معنویت است.
در ادامه این بیانیه آمده است:  توحیدی فر جانشین بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب ، ضمن اعلام هشدار به سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، از جمله سازمان ملل متحد، شورای امنیت، سازمان همکاری های اسلامی، برای جلوگیری از ظلم و قتل و غارت مردم بی دفاع کشمیر از " امت بزرگ رسول الله " و تمامی کشورها و دولت های اسلامی، ملت‌های مسلمان به ویژه دولت محترم و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد تا با حفظ وحدت، اتحاد، همبستگی و هوشیاری خود، به وظایف ذاتی، قانونی، اسلامی و انسانی خود در دفاع از مظلوم در برابر ظالمِ متجاوزِ جنایتکار عمل کرده ، تا از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.


کد مطلب: 190081

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/190081/بیانیه-بسیج-سازندگی-چیتاب-خصوص-کشتار-مردم-کشمیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1