کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش معاون وزیر راه به ضرب المثل «بزرگواری» جلوی «تاجگردون»

31 تير 1395 ساعت 1:11


 
معاون برنامه‌ریزی اقتصاد و حمل نقل وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه چرام به باباکلان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و مدیرکل راه و شهرسازی انجام گرفت در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: پروژه چرام به باباکلان پروژه جدیدی است که درسال ۹۴ وارد قانون بودجه شده است.
امیر امینی افزود: این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و در حال حاضر ۵ کیلومتر از سمت گچساران به باباکلان و ۶ کیلومتر از گچساران به سمت چرام اجرایی شده است.
امینی عنوان کرد: درصورتی‌که در سال جاری منابع مالی به این محور تزریق شود ۳۰ کیلومتر از این محور یعنی ۱۰ کیلومتر به سمت باباکلان و ۲۰ کیلومتر به سمت چرام به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل این طرح در خروج تعداد زیادی از روستاها از بن‌بست و کوتاه شدن مسیر جاده کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های مرکزی افزود: شتاب بخشی این طرح مهم در اولویت برنامه‌های دولت است.
معاون برنامه‌ریزی اقتصاد و حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در جواب این سؤال که در سال گذشته حجت‌الاسلام علی‌محمد بزرگواری نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام عملیاتی کردن پروژه محور اصفهان، چرام، گچساران، باباکلان را توسط تاجگردون را مصداق ضرب المثل، بزک نمیر بهار میاد، کمبزه با خیار میاد تشبیه کرده بود، نظر شما در این مورد چیست؟ وی عنوان کرد: می‌بینید که پروژه اجرایی و محقق شده است.
 
IMG_2814 IMG_2819 IMG_2828 IMG_2866 IMG_2874 IMG_2914
 
-----------------------------------
خبر و عکس: حبیب قلندری


کد مطلب: 189966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/189966/واکنش-معاون-وزیر-راه-ضرب-المثل-بزرگواری-جلوی-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1