کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این حرف‌ها دروغ است / اختلافی با استاندار ندارم

25 تير 1395 ساعت 16:29


 
برخی رسانه‌ها مطلب زیر را انتشار داده که در این مطلب آورده است، حسن نوروزی ۱۰ روز در محل کارش حاضر نشده و همچنین با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اختلاف دارد، البته این رسانه‌ها هیچ مستندی در این باره ارائه نداده‌اند.norozi3333
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این رسانه‌ها اینگونه نوشته‌اند؛ چند روزی است که حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سر کار نمی‌رود.
این رسانه‌ها ادامه دادند: عجیب است نوروزی همان‌گونه که روابط عمومی می‌گوید ۱۰ روز گذشته را در مشهد مقدس و در مرخصی به سر برده است و صدای مسئولان در نیامده است.
چگونه در فصل بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات، تدوین برنامه ششم و غیره مدیری در رأس سازمانی به این مهمی به مرخصی ۱۰ روزه و شاید بیشتر می‌رود؟
چگونه است همه دستگاه‌ها و ادارات درگیر فراهم کردن مقدمان رئیس‌جمهور هستند آن‌وقت سازمان مدیریت که برنامه‌ریز اصلی است هنوز درگیر ساخت‌وساز ساختمان خود است و مدیرش هم از تعطیلات تابستانی استفاده می‌کند؟
آیا سازمان مدیریت در فراهم کردن مقدمات سفر رئیس‌جمهور به استان وظیفه‌ای ندارد؟
مطالبات اعتباری استان را در سفر هیئت دولت چه کسی باید مطرح کند؟
آیا قرار است دقیقه نود در جلسه اضطراری تعدادی درخواست فاقد نگاه کار‌شناسی ارائه شود و مثل همیشه فرصت‌های این استان را بسوزانند؟
چگونه می‌توان کارمندان این دولت را که می‌توانند حداکثر چهار روز مرخصی استفاده کنند راضی کرد که تبعیضی صورت نگرفته است؟
آقای نوروزی چگونه می‌توانید با حقوق استانی به تعطیلات بروید که مردمش در نان شب هم مانده‌اند و جوانانش در فقر و بیکاری دست‌وپا می‌زنند؟
قهر یا مرخصی فرقی ندارد. نوروزی ۱۰ روز سر کار نرفته است و این فاجعه است.
حسن نوروزی: این حرف‌ها دروغ است/ با استاندار اختلاف ندارم / با هماهنگی استانداری سه روز در مرخصی بودم
به گزارش کبنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز اختلافش را با استاندار و اینکه ۱۰ روز در محل کارش حاضر نشده است را تکذیب کرد.
حسن نوروزی در ادامه اظهارات خود، بیان کرد: هیچ اختلافی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ندارم و هیچ بحثی هم وجود ندارد.
وی با بیان اینکه با هماهنگی استانداری و سازمان مرکزی به مرخصی رفتم، افزود: در هفته گذشته با هماهنگی استانداری و سازمان مرکزی در محل کار حضور نداشتم. و سه روز در مأموریت بودم و در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امورات استان را دنبال می‌کردم و پیگیر کارهای سفر رئیس جمهوری نیز بودم.
نوروزی تصریح کرد: هر گونه قهر و اختلاف با استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب می‌کنم و در مدت سه روز از مدتی که در محل کارم نبودم، پیگیر سایر امورات استان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بوده‌ام.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در محل کارم حاضر شدم، تاکید کرد: هیچ اختلافی با استاندار ندارم و از مطرح کردن این صحبت‌ها در رسانه‌ها تعجب می‌کنم.
نوروزی با بیان اینکه زدن این حرف‌های بی اساس هیچ کمکی به توسعه استان نمی‌کند، اظهار کرد: انتظار می‌رود همه، مردم، مسئولان و رسانه‌ها در راستای توسعه استان گام بردارند.
وی گفت: نباید با زدن برخی حرف‌ها وحدت و تعامل در استان را خدشه‌دار کنیم.


کد مطلب: 189153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/189153/این-حرف-ها-دروغ-اختلافی-استاندار-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1