کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه تشکل‌های کارگری یاسوج به وکیلی؛ از وزیر حمایت کنید

24 تير 1395 ساعت 16:39


kargar
شماری از تشکل‌های کارگری کهگیلویه وبویراحمد در نامه‌ای خطاب به محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت جدی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.
در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار کبنانیوز قرار گرفت، آمده است: جناب آقای وکیلی نماینده مردم پایتخت و همشهری گرامی، امروز در خبر‌ها خواندیم که پرچم دار استیضاح وزیر کار شده‌اید و در بحبوحه موضوع فیش‌های نجومی قصد دارید عرصه را بر دولت تدبیرو امید تنگ‌تر نمایید.
خانه کارگر، شورای اسلامی خانه کارگر کارخانه قندیاسوج، مجمع نمایندگان کارگران، انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان سواری شهرستان بویراحمد ودنا و رئیس شورای اسلامی کارشرکت آبفای شهری کهگیلویه وبویراحمد دراین نامه خطاب به وکیلی آورده‌اند، وزیرحامی فقرا را تشویق می‌کنند، نه تهدید!
در ادامه این نامه بیان شده است: انصاف و مروت مشخصه بارز زاگرس نشینان ایران زمین است، از جناب عالی که با حمایت اصلاح طلبان حامی دولت به مجلس راه یافته‌اید، انتظار می‌رفت در این خصوص منصفانه عمل کنید.
در این نامه اظهارشده است: آیا وزیری که آرامش را به تامین اجتماعی برگرداند و اداره شستا را به متخصصین صنعت واقتصاد سپرده مستحق برخود اینچنینی است.
در این نامه آمده است: آیا صحیح است در هفته تامین اجتماعی وزیر متولی امور کارگران را آماج حملات خود قرار دهید.
در پایان این نامه آمده است: این نکته را هرگز فراموش نکنیم که عزت ما در همراهی با فساد ستیزان و پاک دستان است، از جناب عالی انتظار حمایت داریم.


کد مطلب: 189043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/189043/نامه-تشکل-های-کارگری-یاسوج-وکیلی-وزیر-حمایت-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1