کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گشتاسبی رئیس شورای تخصصی ورزش کهگیلویه ویویراحمد شد

22 تير 1395 ساعت 9:48


جلسه انتخابات رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که با حضور سید احسان امیر حسینی رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد، عزیز خانی معاون مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مدیران ورزش استان برگزار گردید در ابتدا رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد با بیان اینکه جنبش اصلاح سبک زندگی در شرایط کنونی از مهم‌ترین سیاست‌های بخش ورزش و جوانان است بیان داشت: برای توسعه برنامه‌های سلامت محور لازم است ورزش را به عنوان یک عنصر پیشگیری در کنار بهداشت سلامت روان در اولویت قرار داد.
احسان امیر حیسنی افزود: نقش پرر نگ سلامت با رویکرد ورزش می‌تواند سدی محکم در برابر معضلات اجتماعی باشد و ما باید در این زمینه به دنبال نهادینه کردن این امر مهم در بین خانواده‌ها باشیم.
وی در ادامه گفت: سلامت جسمی فرد با عوامل روانی و محیط اجتماعی وی در ارتباط است و نقش ورزش در بهبود سلامت اجتماعی روانی جامعه بسیار تاثیر گذار می‌باشد.
سپس عزیز خانی به مهم‌ترین شاخص ارزیابی در فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و اولویت‌ها مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی است.
عزیز خانی به نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی جامعه اشاره کرد وافزود: نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی می‌تواند کمک شایانی در حفظ آرامش اجتماعی، همدلی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر و امید و نشاط در جامعه را ایفا می‌کند.
وی توسعه ورزش همگانی، پیگیری شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی، انعقاد تفاهم نامه و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری را از دیگر اولویت‌های حوزه ورزش بیان کرد.
در پایان این مراسم این مراسم انتخابات برگزار و شهلا گشتاسبی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد انتخاب شد.


کد مطلب: 188588

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/188588/گشتاسبی-رئیس-شورای-تخصصی-ورزش-کهگیلویه-ویویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1