کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا فرماندار گچساران تسلیم خواسته شهردار می‌شود؟

19 تير 1395 ساعت 0:37


حبیب قلندری
پس از کش‌وقوس‌های فراوان امید محمدی از سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی توسط شهردار دوگنبدان کنار گذاشته شد این در حالی بود که فرماندار گچساران بشدت مخالف رفتن امید محمدی از این سازمان بود اما مقاومت فرماندار هم نتوانست بر سماجت و اصرار شهردار کارساز شود و درآخر امید محمدی بعد از چندین سال مدیریت از این سازمان رفت و منصور فتحی سرپرست اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شد. بعد از این تصمیم رابطه فرماندار و شهردار گچساران تا مدتی تیره‌وتار شد.
IMG-20160708-WA0044
بنابراین گزارش با به اتمام رسیدن مدت‌زمان قانونی سرپرستی منصور فتحی، شهردار دوگنبدان گزینه خود را به اعضاء سازمان معرفی کرد که بعداز چندین ساعت بررسی گزینه پیشنهادی شهردار با مخالفت اکثریت اعضاء مواجه شد و رأی نیاورد.
در حاشیه جلسه شهردار دوگنبدان در مورد سؤالی مبنی بر اینکه گزینه پیشنهادی شما چه کسی بود؟ و این کشمکش تا چه وقت ادامه خواهد داشت؟ اظهار داشت: گزینه پیشنهادی ما احمد روانبخش از پرسنل شهرداری بود و هیچ کشمکشی در این مورد وجود ندارد.
در ادامه فرماندار گچساران در مورد سؤال فوق ما اینگونه جواب داد: با توجه به اینکه مدیریت امید محمدی به پایان رسید و دوره قانونی سرپرستی منصور فتحی هم به اتمام رسید، شهرداردوگنبدان گزینه‌ای معرفی کرد که با اکثریت آراء رأی نیاورد و تأیید نشد و شهردار باید در روزهای آینده فرد جدیدی به اعضاء معرفی کند.
فرماندار در مورد این سؤال که علت این همه کشمکش چیست؟ عنوان کرد: علت خاصی ندارد چون فرد معرفی شده باید دارای یک سری شرایط باشد که از نظر اعضای سازمان، گزینه معرفی شده این شرایط را نداشت و تأیید نشد.
لازم به ذکر است: باید به روزهای آینده چشم دوخت که آیا فرماندار گچساران تسلیم اصرار و سماجت شهردار دوگنبدان بروی گزینه‌های پیشنهادیش خواهد شد یا نه؟
 
 
 
 


کد مطلب: 187961

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/187961/آیا-فرماندار-گچساران-تسلیم-خواسته-شهردار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1