کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان گردشگری مشکلات مسافران را بررسی کردند

16 تير 1395 ساعت 19:38


معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان گردشگری این اداره کل از مناطق گردشگری در شهر سی سخت بازدید کردند و مشکلات مسافران را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ،در این بازدید الماس قبادی معاون گردشگری استان با بیان اینکه شهر یاسوج و سی سخت با طبیعت چشم نوازشان همچون نگینی سبز در دامن کوه دنا قرار گرفته اند گفت: به واسطه همین  طبیعت زیبا و وجود آبشارها، چشمه ساران، رودخانه ها و جنگلهای انبوه بلوط هر ساله در فصل بهار و تابستان، این مناطق  پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت هستند.
عضو کار گروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حاکم بودن نظام عرضه و تقاضا در بخش گردشگری، گفت: عرضه در حوزه گردشگری شامل جاذبه ها، زیرساخت ها، خدمات و تأسیسات گردشگری می شود که تنوع در نحوه عرضه آن حرف اول را می زند.
وی اضافه کرد: در صورتی که تنوع در عرضه جاذبه های طبیعی، تاریخی و میراث معنوی ، زیرساخت ها، خدمات و تأسیسات گردشگری هر منطقه و کشوری افزایش یاید، به مراتب باعث رونق و توسعه گردشگری آن منطقه و کشور خواهد شدکه خوشبختانه با زیرساخت هایی که در چند سال اخیر در شهر سی سخت ایجاد کردیم شاهد حضور گردشگران زیادی به نقطه از استان هستیم.
وی اظهار داشت:با نظارت دقیق و به موقع و تذکر به مسئولین اردوگاه ها سعی داریم بهترین خدمات را به مسافران عزیزی که استان ما را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند ارایه دهیم.
قبادی تصریح کرد:در این بازدید بر نحوه خدمات دهی ومیزان دریافتی عوارض از مسافرین در مناطق گردشگری نظارت شد و تذکرات لازم را دادیم
۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۴۳۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۷۴۷ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۸۰۲ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۴۷۴۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۴۸۰۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۳۲۶ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۵۰۰ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۵۰۴


کد مطلب: 187800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/187800/مسئولان-گردشگری-مشکلات-مسافران-بررسی-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1