کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان / از تأخیر هئیت دولت سود بیشتری می‌بریم

16 تير 1395 ساعت 17:10


 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط دولت به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رونق تولید خبر داد.kashavrz
ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با کبنانیوز با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: عصاره تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و رونق بخشیدن به بخش صنعت و تولید است.
کشاورز در ادامه تصریح کرد: دولت در همین راستا تسهیلاتی را برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است، بیان کرد: برنامه‌ریزی و کمک به صنعتگران و تولیدکنندگان و توجه ویژه به این واحدها از سیاست‌های دولت است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دولت و بانک‌ها شرایط خوبی را برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم کرده است، گفت: تغییر نگرش در مدیریت واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از نیازهای امروز این واحدها در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
کشاورز با بیان اینکه اراده مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از این واحدها قوی است، یادآور شد: متأسفانه امروز خیلی از واحدهای صنعتی و تولیدی بر اساس نداشتن مدیریت خوب تعطیل است.
وی اضافه کرد: باید بر اساس کار کارشناسی و برنامه‌ریزی شده صنعتگران و تولیدکنندگان کار کنند نه اینکه هر چه به ذهنش رسید، انجام دهد.
این مسئول اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر هیئت دولت به این استان، گفت: باید نهایت استفاده را از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را ببریم و با ارائه طرح‌های مهم و اشتغال زا زمینه رفع مشکل بیکاری را فراهم کنیم.
کشاورز گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد برای سفر هئیت دولت برنامه دارد و بدون شک مدیریت استان طرح و پروژه‌های را ارائه می‌دهند که احتمال اشتغال زیادی را در بر داشته باشد.
وی افزود: تاخیر هئیت دولت هیچ اشکالی ندارد و ما می‌توانیم بر اساس مطالعات و کارهای دقیق‌تر از این سفر سود بیشتری حاصل کنیم.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همکاری همه مدیران و دستگاه‌ها را ضروری دانست و گفت: مجموعه امور اقتصادی و دارایی آماده هرگونه همکاری در راستای ایجاد اشتغال و کمک به رشد تولید در استان هستیم.

کشاورز تصریح کرد: همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها را به منظور اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهم است و همه باید برای رفع محرومیت در استان تعامل سازنده داشته باشیم.


کد مطلب: 187615

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/187615/اختصاص-۴۰۰-میلیارد-تومان-واحدهای-تولیدی-استان-تأخیر-هئیت-دولت-سود-بیشتری-می-بریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1