کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی تمامی صنوف خدمت رسان در کهگیلویه و بویراحمد/ نظارت ویژه تیم های بازرسی بر بازار

15 تير 1395 ساعت 17:44


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی صنوف خدمت رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی ها را در تعطیلات عید فطر تامین خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار داشت: با تجربیات سالهای گذشته مبنی بر شرایط ویژه استان بخصوص شهرستانهای بویراحمد و دنا در تعطیلات عید فطر، تیم های بازرسی و نظارت شرایط بازار استان را به دقت رصد و اجازه هرگونه سوء استفاده را از متخلفان خواهند گرفت.
دیودیده با بیان اینکه به منوال چند سال گذشته شرایطی آرام بر بازار استان حاکم خواهد بود افزود: ۵۰ بازرس و ناظر افتخاری پایش بازار کالا و خدمات را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا در جهت خدمات رسانی به مردم و مسافرین انجام خواهند داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کشیک های لازم برای تمامی صنوف خدمت رسان همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است.
وی در پایان تاکید کرد: هم استانی ها و مسافرین در صورت مواجه با هرگونه تخلف صنفی موارد را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین ادارات شهرستانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.


کد مطلب: 187530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/187530/آمادگی-تمامی-صنوف-خدمت-رسان-کهگیلویه-بویراحمد-نظارت-ویژه-تیم-های-بازرسی-بازار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1