کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمل جسد با یخ از چرام به یاسوج / کارگران شهرداری سه ماه حقوق دریافت نکردند

12 تير 1395 ساعت 23:52


 

شهردار چرام گفت: عملیات دوبانده شدن ورودی چرام ـ باشت در صورت رفع معارضات به زودی آغاز می‌شود.teymori
 رحمت‌الله تیموری‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات شهر چرام در حوزه‌های مختلف و با بیان اینکه در بحث عمران شهری از نماینده محترم مردم چرام انتظار کمک داریم، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۵ که توزیع اعتبارات صورت می‌گیرد و در سفر هیئت دولت به استان، امیدواریم نماینده محترم شهرداری را به صورت ویژه ببینید تا بتوانیم موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم.

شهردار چرام، اضافه کرد: در توزیع اعتبارات شاخص‌های شهرستان‌ها پایین است و نمی‌توانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی با متذکر شدن این مطلب که در شهرستان چرام ما نمی‌گوییم کمبود امکانات داریم بلکه در بسیاری از جاها امکانات نداریم، خاطرنشان کرد: ما در این شهر پارکینگ نداریم که مردم بتوانند از آن استفاده کنند، وقتی بحث سرانه فضای سبز مطرح می‌شود باید از بلوارهایی استفاده کنیم که جای نشستن نیست و هیچگونه اهمیتی برای استفاده مردم ندارد.

تیموری‌فر با اشاره به اینکه پروژه‌های خوبی همچون بوستان شهدا و پارک ولایت را شروع کردیم و نیاز به توجه بیشتر در این پروژه‌ها هستیم، عنوان داشت: بحث چشمه بلقیس که نگینی متعلق به همه کشور است در حال نابودی است که امیدواریم مسؤولان در جهت آماده‌سازی این باغ برای استفاده مردم همکاری لازم را به عمل آورند.

شهردار چرام به مشکلات مرکز شهر نیز اشاره داشت و تصریح کرد: همه بلوارهای ما بلوارهای خوبی هستند جز مرکز شهر که نیاز به تعریض دارد از جمله خیابان‌های ولیعصر و مالک اشتر که دارای گره ترافیکی سنگینی هستند.

این مسؤول در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری چرام در حوزه راهسازی هیچگونه امکاناتی ندارد، گفت: انتظار داریم حداقل به مدت سه ماه ماشین‌آلاتی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا بتوانیم خیابان‌های شهر را آسفالت کنیم.

وی همچنین ابراز کرد: درآمد ما از بخش شهرسازی و درآمد فروش آسفالت در سال گذشته ۴۰۰ میلیون بوده در حالی که حقوق یک ماهه ما ۱۲۰ میلیون تومان است.

شهردار چرام با بیان اینکه ۳ ماه حقوق معوقه داریم، گفت: سود پروانه ما ۹۵ میلیون تومان بوده و سازمان شهرداری‌ها طی سه ماه گذشته مبلغ ۸۰ میلیون به حساب شهرداری واریز کرد که خود برداشت کردند و دیگر کمکی نکردند.

تیموری‌فر با اشاره به مشکلات شهری عدم وجود آمبولانس و ماشین حمل گوشت در شهر را از جمله این مشکلات دانست و ابراز کرد: اگر بخواهیم جسدی را برای کالبد شکافی به مرکز استان انتقال دهیم باید با یخ آن را حمل کنیم.

وی همچنین در خصوص ورودی‌های شهر چرام، خاطرنشان کرد: ورودی چرام به دهدشت آماده آسفالت است و از ورودی باشت از پل شهرک تا پمپ بنزین در اختیار راه و شهرسازی است که معارض دارد و اگر معارض آن رفع شود همین فردا عملیات دوبانده شدن را آغاز می‌کنیم.


کد مطلب: 187225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/187225/حمل-جسد-یخ-چرام-یاسوج-کارگران-شهرداری-سه-ماه-حقوق-دریافت-نکردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1