کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدس آزاد می‌شود

10 تير 1395 ساعت 18:30


متن ارسالی
فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)
تاریخ سلطه و سلطه‌گری در جوامع انسانی از زمانی شروع شد که عده‌ای خود را خواص جامعه یا فرستاده ویژه خدایان پوشالی و زمینی نامیدند و بر گرده محرومین تاختند و غارت کردند و اموال و شرف افراد را به یغما بردند د اما مصیبت بزرگ از آنجایی آغاز شد که افراد خناس و شیطان صفت در ردای داعیه داران ادیان الهی هم از رسالت و پیام عدالت گس‌تر ناب خدایی پوششی برای حاکمیت خود ساختند با صلیب عیسوی و کتاب موسایی و کنیسه یهودایی و کلیسای مقدس مریمی حتی ادعای ابراهیمی، جریان زر سالار سلطه گر نظام سرمایه داری نوین را با اندیشه صرافان صهیونیستی گره زدند و جنگهای خونین بار آوردند تا انسانیت را به تاراج ببرند. چند یهودی دلال صفت و ماجراجو که اروپا را برای خود تنگ می‌دیدند و راه غارتشان بسته شده بود به بهانه دروغین نسل کشی یهودیان (هلوکاست) با ادعای ارض موعود بسوی خاورمیانه متمدن و مهد ادیان الهی و مرکز انرژی جهانی و تقاطع همه ملت‌ها خیمه زدند و کشوری جعلی و اشغالگر را اعلام داشتند.
انگلسی‌های خائن و تفرقه انداز با پایان جنگ اول جهانی و کاهش اقتدار و اشغالشان ملت‌ها و ادیان را به جان هم انداختند و آنگاه که پایه‌های اشغالگریشان متزلزل شد آمدند و تخم نفاق و درگیری در این منطقه ویژه کاشتند. در سال ۱۹۱۷ میلادی اعلامیه بالفور را صادر و یهودیان ماجراجو و ناراضی از سرزمینهای اروپایی را به سمت این دیار کوچ دادند. با زور و سرنیزه و فریب مردم کهن سرزمین کنعانیان را به عقد مهاجرین جلاد و بی‌وطن یهودی در آوردند. و بعد از جنگ دوم جهانی در سال ۱۹۴۸ میلادی در سازمان باصطلاح ملل (سازمان دول پیروز جنگ دوم جهانی) اقلیتی خون ریز را بنام کشور و دولت اسرائیل به رسمیت شناختند و تمام سرمایه‌های مادی و انسانی خود را به پای آن‌ها ریختند تا رژیمی کودک کش، غارتگر، بی‌رحم، سفاک و دور از تمام مظاهر و مفاهیم انسانی را بر این دیار تاریخی و قدس شریف حاکم نمایند. بوسیله افرادی بی‌شرم و بی‌رحم چون گلد امایر، موشه دایان، بن گورین، اسحاق رابین، مناخیم بگین، آریل شارون و.... و امروز نتانیاهو دیر یاسین و صبرا و شتیلا و غزه را رقم زدند، مزارع را آتش، مردم محل را کشتار، منازل را ویران کردند و این رژیم جلاد را به انواع ابزار و اسلحه کشتار جمعی مسلح کردند تا فلسطین قهرمان را بشکند، تا زن و مرد مسلمان و بومی این سرزمین را آواره نماید. تا روش نرون‌ها و فرعون‌ها و مغول‌ها را تکرار کنند.
اما قدس آزاد می‌شود، این حقانیت تاریخ است نه واقعیت آن، قدس‌‌ رها می‌شود و شغالان و سلطه گران صهیونیسم بین الملل رسوا می‌شوند، نمی‌توان برای همیشه با کشتن و آواره کردن و تحریم صدای حق و حقانیت و آزادی را خاموش کرد. حتی یک نفر بعنوان بازمانده باشد نسلی مبارز و جنگجو و جهادگر را بار می‌آورد تا غزه تنها نباشد، تا غزه همچنان غرش داشته باشد و از درون همین تونل‌های غزه است که شیران مجاهد رژیم کودک کش را نابود می‌کنند.
اعراب سازشکار و خائن به آرمانهای اسلام و قدس شریف قدرت مقابله با تهیه کنندگان حرمسرا‌ها و شراب پارتی‌ها و بزم را ندارند بلکه از درون غزه و جولان و الخلیل انقلاب سنگ (انتفاضه) برخاسته و به نابودی جلادان یهودی فکر می‌کنند. حال دولت دست نشانده و لیبرال منش ترکیه هم پا بر هویت و عزت تاریخی سلطان محمد فاتح خود بگذارد!! و این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد!! سلمان شاه عربستان و عادل الجبیر میمون صفت به اسرائیلی‌ها چراغ سبز نشان دهد!! عبدالله‌ی اردنی هم راه سادات مصری را برود!! و... ولی کودکان غزه تسلیم نمی‌شوند، حزب الله زنده و بیدار و هشیار است، حماس پایدار و کوبنده است و شعله‌های خشم مردان و زنان آزاده و جهادگر دامان پر نکبت و مصیبت بارشان را به آتش
می‌کشاند و دنیا را برایشان جهنم می‌کنند.
قدس آزاد می‌شود این سخن تاریخ است. این وعده الهی است، این مطالبه حقانی است و این شرف مسلمان است.
قدس آماده پذیرایی از مسلمانان جهان است و مانور جهانی روز قدس زمینه ساز آزادی این دیار انبیاست، پس روز جمعه همه با هم از هر جناح و رنگ و لباس و زبان و کشوری که باشیم، به سوی آزادی قدس حرکت کنیم،
قدس آزاد می‌شود، چون ما می‌آییم و می‌خواهیم.


کد مطلب: 186881

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/186881/قدس-آزاد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1