کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران فراهم شد

10 تير 1395 ساعت 14:34


.dr afsharnia
امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران فراهم شد.
به گزارش کبنانیوز، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت فنی مرکز امکان پخش زنده تصاویر فوتبال یورو ۲۱۱۶ از امروز پنجشنبه در شهرستانهای گچساران و باشت فراهم شد.
یوسف افشارنیا در این باره افزود: با پیگیری صورت گرفته از طریق سیگنال رسانی زمینی (S.T.M.I) امکان پخش تصاویر رقابتهای یورو در این دو شهرستان فراهم شد و از امروز علاقه مندان می توانند این رقابتها را به صورت زنده تماشا کنند.
گفتنی است تا پیش از این، دریافت تصاویر یورو در گچساران مقدور نبود و فقط در برخی از شهرهای کشور که به سیستم سیگنال رسانی زمینی مجهز بودند امکان دریافت تصاویر را داشتند که این امکان در گچساران و باشت نیز فراهم شد.
خاطر نشان می سازد عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران طی تماس تلفنی با پایگاه خبری کبنانیوز اظهار داشت: از چندین هفته قبل که شهرستان گچساران و باشت برای دریافت تصاویر فوتبال رقابت های یورو ۲۱۱۶ با مشکل روبرو شد با پیگیری و رایزنی های که انجام دادیم این مشکل با مساعدت و همکاری فرزند ارشد شهید والامقام نجف بلادیان که معاونت زیر ساخت های مخابرات کشور را برعهده دارد برطرف شد که جادارد از وی و همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 186863

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/186863/امکان-پخش-زنده-فوتبال-یورو-گچساران-فراهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1