کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخاب رئیس نظام مهندسی کشاورزی کذب است

9 تير 1395 ساعت 10:37


بعد از انتشار مطلب «رئیس در کما/ همکاران در پی انتخاب جانشین؟!» مهران بنیادی دبیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال مطلب زیر به آن پاسخ داده است.

در پی خبره درج شده در آن سایت خبری مبنی بر تعیین جانشین ریاست محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد[کلیک کنید] که متاسفانه در اثر عارضه سکته مغزی در کما بسر می‌برند، دل هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار می‌کند، لذا جهت تنویر افکار عمومی، نکاتی چند حایز اهمیت است که در پی می‌آید:
١- حرمت انسان و ارزش‌های انسانی فرا‌تر از می‌ز‌ها و دایره‌ی ناچیز قدرت و پُست‌ها تعیین می‌شود و ورای مسایل مادی است. ارزش‌های شامخ و شاخص مدیریتی و انسانی شخصی چون سرکار خانم مهندس شجاعی بر کسی پوشیده نیست و کارنامه درخشان سی ساله ایشان در سازمان جهاد کشاورزی گویای تمامی این ارزش هاست.
٢- از نظر شورای نظام مهندسی کشاورزی و شخص اینجانب به عنوان دبیر سازمان نظام مهندسی که وظیفه پاسخگوىى به امور شورا را دارد، سرکار خانم مهندس شجاعی همچنان و کما فی السابق رییس سازمان نظام مهندسی هستند و این شورا عاجزانه از خداوند متعال، شفای عاجل ایشان را از خداوند منان مسالت دارد.
٣- صحبت‌های صورت گرفته توسط اعضای شورا، تنها به منظو طی روال قانونی جهت تداوم ارائه خدمات به جامعه مهندسی کشاورزی بوده و به معنای تعیین جانشین برای ایشان نمی‌باشد.
۴- شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قویاً خبر مذکور را تکذیب نموده و همچنان آرزوی شفای عاجل ایشان را از درگاه احدیت دارد.

مهران بنیادی دبیر شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 186667

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/186667/انتخاب-رئیس-نظام-مهندسی-کشاورزی-کذب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1