کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از تمام امامان جمعه استان رضایت دارم

4 تير 1395 ساعت 14:40


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:در مقابل حقوق‌های نجومی،‌ حقوق یک امام جمعه بسیار ناچیز است.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی پنجشنبه شب در مراسم افطاری در قلعه رئیسی با بیان اینکه رمضان ماه خودسازی و تقرب به خداوند است اظهار داشت: در این ماه مبارک خود را خالصانه به خدا واگذار کنیم و از او بخواهیم که توفیق بندگی و تقرب دهد و مراقب باشیم که تشنگی و گرما ما را از روزه گرفتن باز ندارد که در این صورت علاوه بر محروم شدن از برکات و نعمات فراوان این ماه، مستوجب عذاب و عقوبت الهی می‌شویم.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آنچه که خداوند از بنده خود طلب می کند، عبودیت بوده و در ماه مبارک رمضان نیز تجلی عبودیت از همه ماه های خدا بیشتر است.
وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات این ماه توسط مؤمنان، افزود: ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تقرب به خداوند متعال، تقویت ایمان و تقوای الهی است، بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند می‌تواند موجبات تقرب به خداوند را سرعت بخشد.
پناهی با بیان اینکه نماز جمعه بهترین و بزرگ‌ترین اجتماع عبادی٬ سیاسی مسلمانان است که در مصلی های نماز جمعه به نمایش گذاشته می شود تصریح کرد: ۱۵امام جمعه در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند که تاکنون از تمام این امامان جمعه رضایت کامل دارم.
وی گفت: چون در میان مردم هستند مشکلات جامعه را می دانند و مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی عمرانی شهر را گوشزد می کنند و راه حل هایی را برای انجام آن ها ارائه می دهند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به خبر این روز کشور و حقوق های نجومی انتقاد و خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ گونه ردیف و بودجه ای نداریم هیچ بودجه‌ای از سوی شورای سیاست‌گذاری و بودجه کشوری نیست و حاضرم فیش حقوقی تمام ائمه جمعه را ارائه دهم و شاید اگر کسی حقوق آنها را ببیند باور نکند که این حقوق یک امام جمعه است.
پناهی در خصوص امام جمعه قلعه رئیسی و تمدید حکم ایشان عنوان کرد: حجت‌الاسلام صلواتی یکی از امامان جمعه استان است که بسیار توانمند و پیگیر مشکلات و کارهای فرهنگی هستند که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از ایشان رضایت دارند و تمام پتانسیل ارتقاء به دیگر شهرستان ها را داشت ولی به دلیل وجود و حضور در منطقه محروم چاروسا خواستار کمک بیشتر به این منطقه از سوی ایشان شدیم و چندین نامه و طومار از سوی مردم جهت تمدید حکم امام جمعه قلعه رئیسی به دست ما رسید که نسبت به این امر اقدام خواهیم کرد.


کد مطلب: 185830

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/185830/تمام-امامان-جمعه-استان-رضایت-دارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1