کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایستگی «اکبری» در شورای یاسوج مشخص شد

1 تير 1395 ساعت 19:25


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «سَّیاس یا سیاسی بودن / آیا معاون عمرانی استاندار تغییر می‌کند؟» توسط رضا احدی فر یکی از مخاطبان کبنانیوز به آن پاسخ داده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛akbari

آقای احدی فر این مطلب را نوشته ای، مطلبت چون نامت و نامت چون سابقه ات ناشناس و نا آشناست. به همین دلیل هم درباره ی کسی که نمی شناسی، اینگونه لفاظی کرده ای. برادر عزیز، آقای مهندس اکبری، خانواده و طایفه اش را که از بنیان های اصلی شهر یاسوج بوده و هستند، همه می شناسند، پس نیازی به معرفی ندارند. اما برادر گرامی، دولت و استان که تنها متعلق به اصلاح طلبان نیست که اینگونه ترک تازی می کنید، اولاً یادتان باشد که آقای روحانی، با پرچم اصلاح طلبی نیامد که او را مصادره برای خود کنید، ثانیاً فراموش نکنید که با چند درصد آرا، رییس جمهور شدند، ثالثاً در استان کهگیلویه و بویراحمد، رأی اول، متعلق به کاندیدای اصول گرایان بود. رابعاً ایشان به پشتوانه و حمایت امثال آقای مهندس اکبری، بر این جایگاه تکیه زدند و در این سال آخر، به این حمایت ها نیاز دارند، همچنین نقش انکار ناپذیر ایشان در حمایت از آقای زارعی در انتخابات هفت اسفند، فراموش ناشدنی و برای آقای نماینده، قابل تقدیر بوده و هست. حال به این نکات توجه کنید که اولاً آقای اکبری شایستگی حرفه ای، تخصصی و مدیریتی خود را هم در بانک صادرات و هم در شورای اسلامی شهر، به خوبی نشان داده و حقیقتاً شایسته ی معاونت استاندار، هستند،البته با توجه به حسن سوابق ایشان، شایستگی بیش از این را هم دارند. ثانیاً اگر شعار دولت یازدهم، اعتدال است(که هست)، و اگر دولت را دولت تدبیر و امید، نام نهاده اند، تغییرات باید بر اساس شایسته سالاری باشد، نه بر مبنای حزب گرایی(هرچند که آقای اکبری، رییس حزب اعتدال در استان هستند). ثالثاً آقای نماینده ی بویراحمد، اگر خواسته باشد نیرویی کارآمد به کار بگیرد، همین انتخاب آقای اکبری در معاونت استاندار است، چون هم خوش نام است، هم تخصص و سابقه دارد، هم مردم دار است و هم اینکه از بن یاسوج و از هزینه داده های شهریت، مرکز استان هستند. پس دوست گرامی، ندانسته و نشناخته و از روی دل، له یا علیه کسی، سخن نگویید. برای کسب شهرت، راه دیگری را برگزین.
ضمناً تا جایی که نگارنده می داند، آقای اکبری نه نیاز به شهرت دارند(کا خانواده و طایفه ای بنام و خوش نام هستند)، و نه نیازی به کسب مال دارند(چراکه از تمکن مالی بالایی برخوردار هستند)، پس حضورشان در این عرصه می تواند بسیار بسیار، بجا و مثمر ثمر باشد.


کد مطلب: 185267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/185267/شایستگی-اکبری-شورای-یاسوج-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1