کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حکم کمیته انضباطی علیه فوتبال گچساران

31 خرداد 1395 ساعت 19:17


 
رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن اصلاح شد و مدیرعامل وقت این باشگاه به ۳ ماه محرومیت جریمه شد.



به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار برگشت دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی روز ۱۱ خرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت وگاز گچساران تخلفاتی مبنی بر فحاشی، پرتاب ترقه، سنگ و بطری آب به سوی بازیکنان پارس جنوبی جم که در شروع نیمه دوم صورت گرفت و امکان ادامه مسابقه ممکن نبود، رخ داد. همچنین پس از دقایقی و با آغاز مسابقه در نیمه دوم، تخلفات تماشاگران مبنی بر سنگ اندازی، پرتاب بطری آب، شکستن صندلی ادامه داشت و در نهایت به دلیل عدم امنیت در برگزاری این دیدار، بازی فوق نیمه تمام ماند.
کمیته انضباطی طبق ماده ۸۴ و ۷۹ آیین نامه انضباطی اعلام کرد که نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم پارس جنوبی جم است و تیم نفت و گاز گچساران با توجه به تخلف قبل از برگزاری این دیدار شروع و حین مسابقه نیز ادامه داشت و همچنین تکرار تخلفات، به برگزاری سه جلسه دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای قابل تجدید نظر است.
همچنین م.م تماشاگر تیم نفت و گاز گچساران که محرک و عامل اصلی تخلفات تماشاگران معرفی شد، طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به مدت یکسال از حضور در محل برگزاری مسابقات تیم نفت و گاز گچساران محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است. (همچنین نظارت بر اجرای این بند بر عهده هیات فوتبال گچساران است)
همچنین دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان مشهد روز ۱۹ اردیبهشت ماه در هفته ۲۹ برگزار شد.
کمیته انضباطی در رای اول خود اعلام کرده بود که علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود و دخالت در امور فوتبال و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است که پس از اعلام باشگاه سیاه جامگان مبنی بر اینکه مدیر عامل باشگاه محمدرضا عباسی شده، کمیته انضباطی رای اولیه را اصلاح و اعلام کرد:
محمدرضا عباسی، مدیر عامل وقت باشگاه سیاه جامگان مشهد به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود و دخالت در امور فوتبال و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.


کد مطلب: 185068

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/185068/حکم-کمیته-انضباطی-علیه-فوتبال-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1