کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نوبخت

27 خرداد 1395 ساعت 10:20



khademi
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نوبخت برای تخصیص اعتبار به اجلاسیه شهدا برگزار می‌شود.

حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال جاری در استان گفت: این اجلاسیه مهم‌ترین رویداد استان ظرف سال جاری خواهد بود.

وی برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا را رویداد بزرگ فرهنگی استان نیز دانست و گفت: همه موظفیم که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه تلاش به خرج دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور آنچه در توان استان باشد برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه بزرگ در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

نوروزی گفت: سعی خواهیم کرد که اجلاسیه شهدای استان به بهترین نحو ممکن برگزار شود که باید همه دستگاه‌ها و ادارات همکاری لازم را با توجه به زمان اندکی که تا برگزاری آن داریم با یکدیگر داشته باشند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به وقتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای دیدار با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارد، اظهار کرد: پی‌گیری تزریق اعتبار از محل ردیف‌های متمرکز بودجه‌ای برای برگزاری این اجلاسیه از مهم‌ترین اهداف این دیدار خواهد بود.

به گزارش فارس؛ اجلاسیه یا همان کنگره شهدا و سرداران استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۴ روز در مهرماه امسال با حضور میهمانانی از سراسر کشور و با سخنرانی یکی از رؤسای سه قوه برگزار می‌شود.


کد مطلب: 184390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/184390/نشست-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-نوبخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1