کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعدام قاتل عمو در یاسوج / ۲۵ سال حبس برای زن عموی همدست

26 خرداد 1395 ساعت 14:48




دادستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گذشت کمتر از یک‌سال از جنایت هولناک جاده کالوس یاسوج، قاتل عمو قصاص شد.

بر بسیار تکان دهنده بود درست در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان در سال گذشته و در صبحدم روز ۱۲ تیرماه سال قبل برادرزاده‌ای با همراهی و همدستی زن عموی خود، عمو را در یکی از نقاط فرعی شهر یاسوج به دلیل ارتباطات پنهانی که داشتند آتش زدند.

اما امروز و کمتر از یک سال از وقوع آن جنایت هولناک برادرزاده مقتول به پای چوبه دار رفت و حکم قصاص اجرا شد.

در همین زمینه مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب قبل از جنایت، عمو توسط برادرزاده و همسرش با کتلتی که تهیه شده بود به خواب عمیق می‌رود.

وی گفت: سپس قاتل به وسیله خودروی پاترول عموی مسموم را به جاده‌ای در اطراف شهر یاسوج می‌برد و زن عمو نیز با پرایدی که خود سرنشین آن بود بنزین را برای آتش زدن شوهر از پمپ‌بنزین به محل جنایت می‌آورد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جنایت تا اندازه زیادی مشکوک به نظر می‌رسید از جمله این که جسد در زیر خودرو قرار گرفته و مقداری چوب کبریت در آن حوالی پیدا شده بود که کارآگاهان را به سرنخ‌هایی رساند.

وی با اشاره به اقرار متهم افزود: متهم اقرار می‌کند که زن عمو چندین بار نقشه قتل عمو را کشیده بود و از او برای اجرای آن درخواست همکاری می‌کرد که هر بار از آن طفره می‌رفت.

این مسؤول ارشد قضایی با اشاره به زوایای دیگری از این پرونده جنایت هولناک گفت: هنگامی که خودرو در آتش می‌سوخته لحظه‌ای عمو به هوش می‌آید و حتی از همسر خود که در آن محل حضور داشته درخواست می‌کند جلوتر نیاید چرا که ممکن است آتش به او هم سرایت کند.

کرمی گفت: در این حالت قاتل با سنگی که در دست داشته به سر مقتول می‌کوبد و وی نیز بر زمین افتاده و در آتش می‌سوزد.

وی افزود: سرانجام پس از گذشت کمتر از یک سال این حکم اجرا شد و عامل جنایت هولناک سرانجام به سزای اعمال خود رسید.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان، زن عموی همدست در قتل نیز به ۲۵ سال حبس محکوم شد.


کد مطلب: 184318

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/184318/اعدام-قاتل-عمو-یاسوج-۲۵-سال-حبس-زن-عموی-همدست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1