کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخصیص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای محصولات ارگانیک در استان

26 خرداد 1395 ساعت 10:36


 

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت تولید محصولات ارگانیک در استان اشاره کرد و از تخصیص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تولید ارگانیک در استان خبر داد.

شهرام عسکری اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۰ هزار هکتار باغ دارد که مرکبات در مناطق گرمسیری استان و گردو، سیب و انگور در مناطق سرسیری تولید می‌شود.

وی به اهمیت تولید محصولات ارگانیک در استان اشاره و اظهار کرد: تولید و افزایش محصولات ارگانیک از اهداف مهم جهاد کشاورزی بوده که خوشبختانه در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل اهمیت تولید این محصولات امسال افزایش تولید را داریم.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن شرایط مناسب، ظرفیت بالایی برای تولید محصولات ارگانیک دارد.

این مسؤول از تخصیص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تولید این محصولات در استان خبر داد و گفت: این موضوع نقش مهمی در اشتغالزایی و صادرات این محصولات دارد.

عسکری با بیان این که امسال نسبت به سال گذشته افزایش تولید محصولات ارگانیک را داشته‌ایم، افزود: در دو هزار و ۵۰ هکتار از مزارع و باغ‌های کهگیلویه و بویراحمد طرح تولید محصولات ارگانیک آغاز شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات جهاد کشاروزی در راستای نظارت بر فروشگاه‌های عرضه غیرمجاز سم اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌های غیرمجاز سم و نهالستان‌ها ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به کمک جهاد کشاورزی کلاس‌هایی برای کشاورزان استان برگزار شده که مضرات و آسیب‌های استفاده بی‌رویه از انواع سم در این کلاس‌ها بیان می‌شود.


کد مطلب: 184295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/184295/تخصیص-۲-میلیارد-۵۰۰-میلیون-ریال-محصولات-ارگانیک-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1