کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید باقر: از کسی نام نبردم / از گفته‌ام سوء استفاده کردند

25 خرداد 1395 ساعت 16:11


نماینده دوره های پنجم و ششم ،شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همه خوبی ها و بدی ها تمام شد اکنون زمان اتحاد است.
سید باقر موسوی به حاشیه های بعد از انتخابات در بویراحد و دنا اشاره کرد و بیان کرد: علیرغم همه بی مهری ها و تخریب ها من حتی یک کلمه هم حرفی نزدم و جوابی به دوستان ندادم.
موسوی با اشاره به اظهارات اخیر خود گفت: قبلا نیز با شما صحبت کردم که جوانان عزیز منطقه اختلافات را کنار بگذراند تا اتحاد اصلاح طلبان دوباره شکل بگیرد.
وی ادامه داد: طبیعی است که در یک مجموعه زنده این اختلافات پیش می آید ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که اختلافات دامنه دار شود.
نماینده دوره های پنجم و ششم ،شهرستان های بویراحمد و دنا با گلایه از انتقادهایی که بعد از انتخابات از وی شد اعلام کرد: نقد در جامعه بسیار مفید است ،اما حرف من این است که هر چه دوست دارند به خودم بگویند ،اما اصلا صحیح نیست که به خانواده ،فامیل و طایفه ام توهین کنند.
سید باقر موسوی تاکید کرد: در سی سخت دوستان شاهد بودند که در جواب خبرنگاران که از نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا پرسیده بودند، من هیچگونه اشاره ای به شخص خاصی نکردم و تحت هیچ شرایطی اسمی از کسی نیاوردم.
موسوی افزود: صادقانه گفتم هر چند که انتخابات محدود بود، اما ما به تصمیم مردم احترام می گذاریم که متاسفانه برخی دوستان از این گفته من سو استفاده کردند و مطلب را طوری منتشر کردند که به نفع خودشان باشد، اما در مصاحبه من با دوستان هدف معرفی و یا تخریب هیچ عزیزی نبود.
سید باقر موسوی، ضمن گلایه از مطالب منتشر شده از قول وی اظهار کرد:انتظار این است که هر مطلبی از کسی در مصاحبه ها گفته می شود  همان مطلب را منتشر کنند.
نماینده دوره های پنجم و ششم،شهرستان های بویراحمد و دنا در انتها مردم بویراحمد،خصوصا طرفدران اصلاحات را به اتحاد دعوت کرد و گفت: از همه جوانان عزیز حوزه بویراحمد و دنا و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا دارم که کدورت ها را کنار بگذارند و برای سربلندی حوزه تا حد امکان تلاش کنند، انتخابات با همه خوشی ها و با خوشی ها به اتمام رسید و اکنون مهمترین مسئله تلاش برای سربلندی منطقه است و همت کنید هر آنچه که قرار است رخ دهد آن چیزی باشد که خیر مردم در آن لحاظ شده باشد. /فصلی نو


کد مطلب: 184204

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/184204/سید-باقر-کسی-نام-نبردم-گفته-ام-سوء-استفاده-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1