کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سکه باران مدیرکلی در سالن ارشاد یاسوج /آرزوی عجیب مدیر سابق در مراسم تودیع خود

23 خرداد 1395 ساعت 15:27


 

در یک مراسیم تودیع و معارفه در یاسوج چنان مدیر قبلی توسط دستگاه‌ها و ادارات تابعه سکه‌باران شد که گویی بارش سکه اتفاق افتاده است.

ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

در این آیین که محمدعلی همتی معاون سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مهمان ویژه حضور داشت از خدمات اسحاق غلامپور مدیر قبلی درمان این سازمان تقدیر و پیام اکبری جایگزین وی شد.

در این برنامه پس از سخنرانی افراد حاضر در نشست که تقریبا کسی از مدیران استانی در آن حضور نداشت و جای تعجب داشت، از خدمات اسحاق غلامپور مدیر قبلی قدردانی شد.

نکته جالب در این آیین تودیع و معارفه؛ سکه‌ باران مدیر قبلی بود که هر یک از دستگاه‌ها و ادارات تابعه و تعدادی بانک به رسم یادبود سکه‌های فراوان طلا به غلامپور هدیه دادند.

تعداد سکه‌های اهدایی به قدری زیاد بود که برخی از حاضران در جلسه از جمله خبرنگاران را به حیرت وا داشته بود.

این بدعت نامربوط و نامطلوب اگر در استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد رواج پیدا کند باری افزون بر هزاران مشکل این استان خواهد بود.

هر چند غلامپور به عنوان مدیری توانمند و خدوم شایسته تقدیر بود اما چنین اقدامی موجب ایجاد بدعت در استانی خواهد شد که برای رفع بسیاری از مشکلات تاکنون فرهنگ‌سازی‌ها به هیچ وجه جوابگو نبوده است.

نکته جالب این که غلامپور در حین اهدای سکه‌ها به صورت مزاح، آرزو کرد که چند سال قبل از کار برکنار شده بود.


کد مطلب: 183883

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/183883/سکه-باران-مدیرکلی-سالن-ارشاد-یاسوج-آرزوی-عجیب-مدیر-سابق-مراسم-تودیع-خود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1