کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹میلیارد ریال از اعتبارات محل ماده ۱۰ و ۱۲ گچساران جذب شد

19 خرداد 1395 ساعت 2:10



فرماندار گچساران گفت: ۹ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال از اعتبارات محل ماده ۱۰ و ۱۲ این شهرستان جذب شد.
عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال از محل ماده ۱۰ تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران به این شهرستان در سال ۹۴ اختصاص یافت.
وی بیان کرد: از این میزان اعتبارات تاکنون ۹ میلیاردو ۶۶۳ میلیون ریال جذب شده است و با توجه به پایان سال مالی، تخصیص مابقی این اعتبار دور از انتظار است.
رحیمی با بیان اینکه اعتبار ماده ۱۰ و ۱۲ به منظور جبران خسارت های ناشی از حوادث طبیعی از جمله سیل اختصاص می یابد، گفت: اعتبار تخصیص یافته در طرح های اولویت دار از جمله احداث راه، پل و ابنیه هزینه شد.
وی ابراز داشت: تامین آب آشامیدنی شهری، روستایی و عشایری، لایروبی و اجرای پروژه های کوچک تامین آب، احداث، توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی شهری از مهمترین محورهای تخصیصی اعتبارات از محل این دو ماده بوده است.
رحیمی ابراز کرد: از این میزان اعتبارات دو میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال از محل ماده ۱۰ و ۴۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون رایال از محل ماده ۱۲ حوادث بوده است.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال به بخش های مختلف این شهرستان بارندگی خسارت وارد کرد.


کد مطلب: 183173

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/183173/۹میلیارد-ریال-اعتبارات-محل-ماده-۱۰-۱۲-گچساران-جذب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1