کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید عکاس برتر کشوری از مدیرکل محیط زیست استان

17 خرداد 1395 ساعت 16:46


aghaee همزمان با روز جهانی محیط زیست و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه  عکس «پرواز» اسحاق آقایی یکی از عکاسان برتر استان و کشور به انتقاد شدید از مدیرکل محیط زیست و مجموعه آن پرداخت.

در حالی که قرار بود این نمایشگاه با حضور مدیرکل این دستگاه برگزار گردد بعد از حدود یک ساعت انتظار اعلام شد که مدیرکل محیط زیست استان به جهت گرفتاری در این مراسم شرکت نمی کند که در این لحظه اسحاق آقایی یکی از عکاسان مطرح استان لب به انتقاد گشود و گفت :البته بود و نبود آقای مدیرکل در این مراسم فرقی نمی کند و اساسا مشخص نیست ایشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان مشغول به چه کاری هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: جامعه هنری به مهری های مدیران عادت کرده اند و در واقع بیشتر از آنکه ما نیاز به حضور این مدیران داشته باشیم آنها به هنرمندان نیاز دارند.
آقایی با اشاره به جشنواره فیلم سبز که به میزبانی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد گفت: در این جشنواره استان ماجزء ۷ استان برتر کشور شد و با اینکه مسوولان استانی آن را بخشی از عملکرد خود معرفی می کردند اما از هنرمندان برتر در این جشنواره هیچ گونه قدردانی و حمایتی نشد.
این هنرمند هم استانی در ادامه افزود: احسان گنجی جایزه بهترین کاریکاتور،حسن غفاری در بخش مفهومی مورد تقیر قرار گرفتند و از ۴۰ عکس راه یافته به دیوار نمایشگاه فیلم سبز ۷ اثر از عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که متاسفانه نه تنها مورد تقدیر قرار نگرفته بلکه مورد بی مهری هم قرار گرفتند.

 

آقایی در پایان گفت: بد هم نبود که این عزیزان تشریف می آوردند تا حداقل گلایه هایمان را بیان می کردیم و کمی از اهمیت کار فرهنگی در نجات محیط زیست و چگونگی برخورد با بحران محیط زیست در کشور با  این عزیزان درد دل می کردیم.

 اکثر هنرمندان حاضر در این جلسه ضمن تایید سخنان آقایی از عدم توجه و همکاری سازمان محیط زیست استان گلایه مند بودند.  


کد مطلب: 182977

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/182977/انتقاد-شدید-عکاس-برتر-کشوری-مدیرکل-محیط-زیست-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1