کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات استیضاح شهردار مادوان چیست؟

13 خرداد 1395 ساعت 23:34


رئیس شورای شهر مادوان گفت: شهردار مادوان با رأی اعضای شورای اسلامی شهردار مادوان استیضاح شد.
سردار رحیمی در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: در جلسه رسمی شورای اسلامی مادوان با رأی اعضای این شورا، شهردار استیضاح شد و سمتش برکنار می‌شود.
وی در ادامه گفت: این اتفاق به دلیل برخی از ناکارآمدی‌ها صورت گرفت به طوریکه کارهای مردم بر زمین مانده بود و به همین دلیل با چهار رأی موافق و یک رأی مخالف شهردار استیضاح شد.
با مرور خبرهای مربوط به شوراهای شهر استان در ماههای گذشته آن چیزی که بیش از سایر موضاعات به چشم می آید طرح  طیف اقلیت و اکثریت در شوراها آن هم بر اساس مسائل طایفه ای است نه دغدغه های مردم ، و دخالت های سیاسی و طایفه ای در انتخاب شهردار نتیجه  این فرهنگ غلط است.
شورای شهر دهدشت یکی از جنجالی ترین شوراهای شهر در استان بوده که اختلافات اعضای شورای شهر آن در رسانه ها چندین بار علنی شده و اختلافاتی که این دو طیف بر روی انتخاب شهردار و استیضاح آن دارند بیش از آن که سودی برای مردم داشته باشد به ضرر مردم تمام شده است.  چنا نچه  دامن زدن به مسائل طایفه ای از سوی هر طیفی چه اکثریت یا اقلیت بر روی کیفیت کار شهرداری ها اثر گذار بوده است.
اولین جرقه استیضاح شهردارها در شورای شهر مادوان زده شد و شورای شهر مادوان در جلسه ای شهردار این شهر را استیضاح کرد و با ۴ رای مثبت از مجموع ۵ رای، تصمیم به برکناری شهردار این شهر گرفته شد.
البته هنوز دلایل اعضای شورای شهر مادوان برای استیضاح آیت اله لطیف پور تاکنون اعلام نشده است.
 


کد مطلب: 182554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/182554/جزئیات-استیضاح-شهردار-مادوان-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1