کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در بین جوانان

11 خرداد 1395 ساعت 14:22


ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها حضور داشتند، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک انسان بی نظیر در عصر خود بود که با اتکاء به خداوند منان این تحول و ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجنماعی بزرگ را در دنیا ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه حتی دشمنان انقلاب و ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نام امام خمینی(ره) را به بدی نمی‌آوردند، گفت: باید تلاش کنیم تا ابعاد مختلف زندگی امام خمینی(ره) به عنوان یک انسان تاثیرگذار در نسل جدید و آینده ترویج و فرهنگ سازی شود.
محمدی ادامه داد: باید نسل جوانان و نوجوانان را با نام و چهره امام آشنا کرد و یکی از این راه‌ها اعزام جوانان به حرم مطهر امام خمینی(ره) است.
وی افزود: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد منشأ شروع انقلاب، انتصاب و رهبری امام خمینی(ره) بود که باید این برنامه‌ها بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
محمدجواد خاصع رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش جهت احیای عزت و اقتدار مسلمین، از اقدامات امام خمینی(ره) است، گفت: استقامت و ایستادن در مقابل قدرت‌های استکباری، اعتقاد به نظم و قانون‌گرایی بخشی از مبانی اصول اعتقادی امام خمینی (ره) بود.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار داریم این ایام بهترین فرصت برای تببین آموزه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) است.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نشست‌ کمیته‌ها شرح و وظایف هر کمیته مشخص شد، افزود: مقرر شد هر کمیته گزارش کاری خود را در نشست‌ نهایی ارائه دهد.
وی گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۳ خرداد با حضور آیت الله عبدالکریم فراهانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزشی حوزه های علمیه سراسر کشور در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار می شود.
خاصع با بیان اینکه پنج هزار اقلام فرهنگی در استان توزیع می‎شود، گفت: مراسم ۱۵ خرداد روز جمعه همین هفته یک ساعت قبل از نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.
حسن موحدی‌نژاد رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره روح خدا به میزبانی یزد در سراسر استان برگزار می شود.
وی گفت: مسابقه کتاب خوانی به نام حدیث دیداری، شناسایی کانون و مساجدی با نام حضرت امام، تجلیل از مدیران کانون ها، برپایی کانون‌های فرهنگی ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد، فعال نمودن نشریه با رویکرد و تبیین شخصیت و جایگاه امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و انقلاب و ارسال پیامک با موضوع بیانات امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) است.
 


کد مطلب: 182235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/182235/تبیین-شخصیت-امام-خمینی-ره-بین-جوانان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1