کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخورد جدی با قهوه خانه های غیر مجاز در گچساران

9 خرداد 1395 ساعت 19:27


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از برخورد جدی با قهوه خانه‌های غیر مجاز در شهرستان گچساران خبر داد.
سرهنگ علی کرم بازیان درگفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: در پی اخباری مبنی بر عرضه قلیان در تعدادی از سفره خانه‌های سطح شهر دوگنبدان که برابر قانون مبارزه ملی با دخانیت تهدید علیه بهداشت عمومی و تخلف محسوب می‌شود و همچنین نگرانی شهروندان و خانواده‌ها از حضور جوانان، نوجوانان و دانش آموزان در محل‌های مذکور جهت استعمال قلیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل بازرسی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس درانجام مأموریت‌ها، تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی در صدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است.
سرهنگ بازیان با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد چنین اماکنی پیشگیری نمایند، خاطر نشان کرد: از آنجا که سیگار و قلیان باعث و زمینه ساز اعتیاد است پلیس شهرستان با دایر نمودن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت، برخورد جدی خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از شهروندان تقاضا کرد: ضمن جلوگیری از حضور فرزندان خود در این اماکن، در صورت مشاهده موضوع را به پلیس گزارش نمایند.
 
خبر: حبیب قلندری


کد مطلب: 182017

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/182017/برخورد-جدی-قهوه-خانه-های-غیر-مجاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1