کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توهین چنگیز جلیلوند به لر و مردم کهگیلویه و بویراحمد در تلویزیون + صوت

9 خرداد 1395 ساعت 1:17





چنگیز جلیلوند، دوبلور معروف کشور در برنامه تلویزیونی خوشا شیراز در یک گفت و گوی جدی و در بیان یک خاطره با توهین به قوم لر ، مردم شهرهای نورآباد ممسنی و کهگیلویه و بویراحمد را مورد توهین قرار داد.







روز گذشته هفت خرداد ماه، برنامه خوشا شیراز به روال هر هفته ی خود روی آنتن شبکه فارس رفت تا ساعتی را با مهمانان ویژه ی خود به گفتگو بپردازد. مهمان این هفته چنگیز جلیلوند بود.
وی در بخشی از صحبت هایش به مرور خاطرات کودکی و سفر به شیراز اشاره می کند و مدعی می شود که بختیاری ها دست به راه بندی و غارت می زدند که مورد واکنش مجری برنامه قرار می گیرد اما جلیوند باز ادامه می دهد و می گوید که من منظورم بویراحمدی ها و ممسنی ها هست نه بختیاری ها ...
این توهین مهمان برنامه خوشا شیراز سریعا در شبکه های اجتماعی بازنشر پیدا می کند به گونه ای که مدیر کل صدا و سیمای فارس را مجبور می کند در تماس تلفنی با امام جمعه شهرستان  رسما عذر خواهی کند و حجت الاسلام محمد یعقوبی در همان روز و در خطبه های نماز جمعه این پیام مدیر کل فارس را به اطلاع مردم می رساند.
در شبکه های اجتماعی برخی از افراد به دنبال ماهی گیری از این آب گل آلود هستند و با تحریک مردم از آن ها می خواهند که در جلوی فرمانداری ها تجمع کرده و بدین صورت اعتراض نمایند. انتظار می رود مردم فهیم ما شکیبا بوده و اجازه دهند این موضوع از طریق مجاری قانونی و توسط مسئولین پیگیری شود. البته تا کنون هیچ واکنش رسمی از طرف مسئولین کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این اتفاق منتشر نشده است.

 برای دانلود فایل صوتی  اینجا کلیک کنید




کد مطلب: 181917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181917/توهین-چنگیز-جلیلوند-لر-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-تلویزیون-صوت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1