کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری ها در کهگیلویه و بویراحمد

14 خرداد 1395 ساعت 2:35


 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری ها و مقابله با فساد پیش نیاز و عاملی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
داریوش دیودیده با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اهداف آن موضوعاتی نیستند که به صورت اتفاقی و تصادفی محقق گردند بلکه مستلزم برنامه ریزی، اجرای کارشناسانه، نظارت فراگیر و آسیب شناسی دقیق و مداوم در تمامی بخش ها است.
دیودیده با بیان اینکه مطالعه، شناسایی و بازبینی قوانین و آئین نامه های اجرایی که فعالان اقتصادی به صورت مستمر با آنها مواجه هستند با هدف صیانت از تولید و تجارت، از ملزومات تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی است افزود: در راستای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، این سازمان به صورت جدی درحال پیگیری این موضوعات می باشد.
وی خاطر نشان کرد: تعیین اولویت ها، جلوگیری از انحراف در امر سرمایه گذاری ، هدایت سرمایه گذاریها به اموری که بازده مناسب داشته اند مورد تاکید هستند و رسیدن به این اهداف مستلزم توجه به موضوعاتی اساسی نظیر پایبندی به قانون و زدودن فساد در لایه های پیدا و پنهان فرآیندهای کاری است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه مستمر، جدی و بدون ملاحظه با مظاهر و اشکال گوناگون و متفاوت فساد گام نخست این سازمان در تحقق اهداف والای سیاست های اقتصادی مقاومتی در سالجاری محسوب میگردد .


کد مطلب: 181832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181832/جلوگیری-انحراف-سرمایه-گذاری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1