کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا نماینده کهگیلویه بزرگ به سوگند خود وفادار می‌مانند

8 خرداد 1395 ساعت 14:45


  سعید خسروی پناه
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور نمایندگان منتخب درحضور مسئولین و خیل سران طراز اول کشور شروع و مراسمات اولیه این روز هم بصورت زنده از طریق رسانه های جمعی جهت میلیون ها ببینده در کشور ایران و اقصی نقاط مناطق دنیا پخش گردیده است.
نمایندگان در این روز در برابر کتاب آسمانی بیش از۱میلیارد مسلمان درجهان یعنی کتاب انسان ساز قرآن مجید به خداوند متعال سوگند جلاله یاد میکنند و متعهد می شوند با تکیه بر شرف انسانی خویش پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشند و ودیعه‌ای را که ملت به آنها سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنند و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایند و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشند و از قانون اساسی دفاع کرده و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشند..
حال نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ که سابقه خوبی در وفاداری به سوگندهایشان به خداوند متعال ندارد و این مهم را همه مردم خود به وضوح دیده اند میتواند یک نماینده ای باشد که به سوگند مراسم تحلیف دهمین دوره مجلس وفادار باشد؟
می توان از نماینده منتخب اطمینان حاصل نمود که درتمام امورات وکالتی خود این سوگند را سرلوحه خود قرار دهد و به بند بند سوگند موصوف متعهد باشد؟
امیدوارم این نماینده منتخب تا پایان دوران نمایندگی خود به سوگند امروزشان در جمع سران و شخصیت های مطرح کشوری پایبند باشد و همانند عدم اعتنا به سوگند جلاله خود در صحن حرم امامزاده میرسالار(ع) عمل ننمائید...
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنودباشی و مارستگار


کد مطلب: 181829

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181829/آیا-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-سوگند-خود-وفادار-می-مانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1