کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأملی در باب نامه تاجگردون

8 خرداد 1395 ساعت 10:39


مصطفی جوزانی
بعد از انتشار نامه «غلامرضا تاجگردون» با عنوان «نامه تاجگردون به مدیران گچساران و باشت/راهنمایی یا اتمام حجت؟» یکی از مخاطبان به آن واکنش نشان داد که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
در نکات زیر توجه لازم را چاشنی ذهن و چشم خود قرار دهید.
...وجود تبعیض در جذب نیروها در طرح و پروژه‌های درون شهرستان گچساران و همچنین ادارات شهرستان، بالاخص شرکت نفت گچساران که متاسفانه علیرغم تمام تلاش صورت گرفته در گذشته همچنان بوی تبعیض احساس می شود.
..بیشترین نگرانی و اعتراض مردم، نگرانی جذب فامیلی در ادارات می باشد. دقت در رفع این معضل نیز ضروری و بدیهی است در صورت بروز این موارد مردم ناگزیر به اظهار شفاف برای رفع مشکل خواهند شد.
. امیدوارم مدیران کل استان ترتیبی اتخاذ نمایند جذب نیرو در ادارات کل استان عادلانه تر باشد تا موجبات بیشتر اعتماد مردم دیکر نقاط استان به مرکز استان عزیزمان از گذشته فراهم شود.
پاراگرافهای فوق نه درخواستهای عاجزانه نمایندگان گذشته گچساران به مدیران فعلی است و نه حتی درخواستهای علی محمد بزرگواری به مدیران اعتدالگرای دولت روحانی است.
با افتادن برجستگی خاص حالت تعجب در صورت، این متون قسمتی از نامه چندروز پیش تاجگردون به روسای ادارات و برخی مدیران کل در استان می باشد.
که در این موضوع و این یادداشت ۲ نکته قابل بررسی می‌باشد.
اول اینکه قبل از همه چیز این نوع نامه نگاریها و موضع گرفتن ها تنها در جهت فریب اذهان و مردمی که با هزاران امید و آرزو درخواست رفع بیکاری و اشتغال به دفاتر وکیلشان می برند، به جد نگران کننده است؟!
نماینده محترم معلوم نیست از چه منظر و با چه دیدی دست به قلم برده و مدیرانی را بازخواست کرده که اگر بگوییم بدون اجازه وی حتی آب ننوشیده و جمعه های هفته را در تقویم کاری خود به عنوان روز تعطیل خط سفید می کشند! پر بیراه نگفته‌ایم.
بنابراین دست به قلم بردن ها و نگارش این نوع نامه ها، پر واضح است که تنها اندیشه ای را که به ذهن‌ها متبادر خواهد ساخت، هیچ انگاشتن فهم مردم است!
در شهری که شرکت نفت آن در بی سابقه ترین حالت ممکن، امروزه تردد مدیران فامیلی و وابسته می باشد بعلاوه لژ خانوادگی که به نام پتروشیمی گچساران به ثبت رسیده است! همه شواهدی بر کمدی نامه کذایی دارد، یا در شهری که در تعجب برانگیزترین حالت، در گروهای مجازی و تلگرامی حکم به قلع و قمع مدیران و معاونان می دهند یا در شهری که وکیلش قبل از آنی که نماینده مردمش باشد نماینده کارتل ها و خرده پیمانکاران می باشد!! چنین نگارشی را هیچ پنداشتن فهم و کمالات مردم تلقی نباید نمود؟
در ثانی و در چنین شرایطی آیا مدیرانی و یا مدیر کلی پیدا خواهند شد که چنین جسارتی را داشته باشند قبل از هماهنگی با شما و وکیل و کیل مردم، فامیل، دوست یا آشنایی را جهت معرفی به ارگان و نهادی به حضور بطلبد؟


کد مطلب: 181646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181646/تأملی-باب-نامه-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1