کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ورزشی باقری

7 خرداد 1395 ساعت 22:16



اعضای هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری یاسوج بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید لهراسب باقری مدیرعامل مجتمع فرهنگی و ورزشی آزادی باقری یاسوج زیربنای این مجتمع را ۱۰ هزار و ۲۲۰ متر مربع در پنج طبقه مجزا عنوان کرد و گفت: این مجتمع با پیشرفت ۹۷ درصد بوده که بخش ورزشی و اقامتی آن ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری بوده و بخش رستوران آن پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی باقری گفت: به منظور بهره‌برداری از این مجتمع بزرگ تفریحی و ورزشی در ۲۸ یا ۳۰ تیرماه با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

این مسؤول میزان سرمایه‌گذاری بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور را ۶۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه این مجتمع با ماهیت کاری آن از زیرمجموعه‌های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بوده این اداره کل تاکنون همکاری خوبی داشته‌ است.

وی در تشریح طبقه‌های مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی باقری اذعان کرد: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه با طراحی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد که در طبقه همکف آن بخش‌های پذیرش، فست‌فود و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و سالن استخر در نظر گرفته شد.

باقری ادامه داد: طبقه زیر زمین این مجتمع ورزشی سالن بدنسازی و پرورش اندام با زیربنای ۸۰۰ متر مربع و سالن بازی‌های کامپیوتری و شهربازی سرپوشیده ویژه کودکان با زیربنای هزار متر مربع نیز طراحی شده است.

مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج بیان داشت: در طبقه اول این مجتمع بخش مدیریت و کارکنان، سالن ورزشی بیلیارد با زیربنای ۶۰۰ متر مربع، و سالن صخره‌نوردی با ارتفاع ۲۰ متر برای علاقمندان به این رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سالن ورزشی رشته‌های رزمی بوکس، تکواندو و ژیمناستیک با ۷۵۰ متر مربع زیربنا، سالن ورزش کشتی با زیربنای ۴۰۰ متر مربع،  سالن تیراندازی و بوکسینگ با هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و سالن ایروبیک ویژه بانوان با زیربنای ۴۰۰ متر مربع از جمله سالن‌های ورزشی این مجتمع بزرگ است.

وی اذعان کرد: ۲۰ سوئیت مجهز و مدرن با ظرفیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره در این مجتمع ورزشی با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج تصریح کرد: رستورانی با زیربنای ۶۵۰ مترمربع در طبقه پنجم این مجتمع قرار گرفته است.

رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد نیز در بازدید از مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی باقری یاسوج گفت: عمده مشکلات ما فضای تمرین هیئت بوده که شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و استانداری فضایی درنظر بگیرند و با توجه به قیمت بالای تجهیزات انتظار حمایت مالی از مسؤولان داریم.

 
-۱۸۱۹۱ -۱۸۱۹۲ -۱۸۱۹۷ -۱۸۱۹۴ -۱۸۱۹۰


کد مطلب: 181638

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181638/بازدید-هیئت-قایقرانی-کهگیلویه-بویراحمد-مجتمع-ورزشی-باقری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1