کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چاپ کتاب طبیعت کهگیلویه و بویراحمد به دو زبان

5 خرداد 1395 ساعت 14:03




هنرمند کهگیلویه و بویراحمد از نمایش طبیعت زیبای کهگیلویه و بویراحمد در کتاب «نگارین گلشن» خبر داد.

سید محمد حسینی  با اشاره به رسالتی که هنرمندان در معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دارند، اظهار کرد: هر هنرمندی با توجه به بضاعتی که در خلق آثار هنری مرتبط با کهگیلویه و بویراحمد دارد باید دین خود را نسبت به استان ادا کند.

این هنرمند و عکاس مطرح کشور و استان گفت: ظرفیت‌های استان ما برای توسعه بیش از صنعت و هر چیز دیگری طبیعت و منابع طبیعی است که نسبت به سایر مناطق کشور وضعیت بسیار خوبی در این دو حوزه داریم.

این عکاس حوزه طبیعت تصریح کرد: با این دو ظرفیت بزرگ می‌توانیم در رشد و توسعه استان خود موفق باشیم به شرطی که بتوانیم آن‌ها را به کشور معرفی کنیم.

وی حضور سرمایه‌گذار در استان را تنها با معرفی کهگیلویه و بویراحمد با زبان هنر ممکن دانست و گفت: مسؤولان باید از توان هنری همه هنرمندان استان برای کمک به توسعه استان کمک بگیرند.





حسینی از نقش عکس برای معرفی استان به عنوان یک نقش بارز و برجسته سخن به میان آورد و گفت: عکاسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که عکس آن‌ها به تنهایی قادر به ایجاد تحول در همه حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها خواهد بود.

عکاس مطرح هم استانی گفت: باید از این سرمایه‌ها به بهترین نحو استفاد کرد همان گونه که در سایر استان‌ها هرگز از کنار این توانمندی به آسانی و راحتی نمی‌گذرند.

حسینی به آخرین کار و اثر خود در زمینه معرفی هر چه بیشتر استان اشاره کرد و گفت: کتاب نگارین گلشن را به چاپ رسانده‌ام که به معرفی هر چه بیشتر استان در ۳۳۶ صفحه کمک می‌کند.

وی بیان کرد: این کتاب در قطع رحلی بزرگ با جلد گالینگور و قاب به چاپ رسیده که در دو زبان فارسی و انگلیسی است.

این هنرمند مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا پیش از این برای معرفی استان خود تعداد ۵ جلد کتاب را به کمک همکاران و دوستانم به چاپ رسانده‌ایم.

حسینی یادآور شد: همچنین کتابی با عنوان سی‌سخت شهر برف و آفتاب را به تنهایی به چاپ رساندم که حاوی عکس‌هایی از منطقه زیبای سی‌سخت در شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 181315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/181315/چاپ-کتاب-طبیعت-کهگیلویه-بویراحمد-دو-زبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1