کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران موفق از کدام دید؟!

5 خرداد 1395 ساعت 8:15


مصدقhashmi
«عدل هاشمی پور بالاترین نمره عملکرد را به دکتر چمن داد»
تیتر فوق را در یکی از سایت‌های محلی خواندم؛ از این جمله چنین برداشت میشود که در بین مدیران استانی جناب آقای دکتر چمن بهترین عملکرد رو داشتن که شایسته بالاترین نمره از طرف سردار هاشمی بوده اند.
مردم استان ما به سطحی از بلوغ فکری و سیاسی رسیده اند که عملکرد تمام مسئولان خود را زیر ذره بین گذاشته و مورد مطالعه و کنکاش قرار میدهند.شاید برای اولین بار باشد که نمایندگان محترم ما درباره مدیران استانی و میزان عملکردشان در رسانه ها صحبت و به آنها امتیاز میدهند یا از آنها تشکر میکنند حال باید ما به عنوان سوم شخص از خود بپرسیم آیا دکتر چمن سوای سواد بالای علمی که دارند و سخن وری ماهر که هستند آیا واقعا نمره بالایی به لحاظ عملکرد داشته اند، یا بین مسئولان ضعیف استانی چنین رتبه ای را حایز شده اند؟! آیا اگر از پرسنل علوم پزشکی بپرسیم جواب ایشان مثبت است یا خواهند گفت : 'هرسال میگیم دریغ از پارسال' چون امسال شاهد اعتصاب های گسترده دربین پرسنل درمانی بوده ایم که درحال خدمت در مجموعه های بیمارستانی تحت مدیریت ایشان بوده اند( به دلیل عدم پرداخت معوقه های این پرسنل خدوم از اواسط سال ۹۴تا به امروز)
آیا بیماران بستری در بیمارستانها با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش درآمدهای بیمارستانها شاهد تغییرات ملموسی در زمینه امکانات بیمارستانی بوده اند؟
آیا دگر بار شاهد اتفاقات نادر در بیمارستان امام سجاد نخواهیم بود؟
آیا روسای بیمارستانها مدیران موفقی بوده اند و توانسته اند رضایت نسبی را بین پرسنل خود ایجاد نمایند؟
آیا خدمات درمانی در مناطق استان در این ۳سالی که دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی را داشته اند افزایش یافته است؟
جواب پرسشهای فوق همگی بر عهده عموم جامعه می باشند که حاوی جوابهایی خواهند بود که میزان موفقیت دکتر چمن عزیز را معین میکنند.
لذا نتیجه ای که از این نوشته حاصل میشود اینست که مردم ما باید نمره مورد نظر را به مسئولان خود بدهند و اگر سردار هاشمی در قالب یکی از افراد این جامعه به ایشان نمره ای داده اند باید منتظر جواب سایر مردم نیز باشند. و اگر به عنوان یک مسئول این نظر را داده اند بازهم  باید جواب مردم را بشنوند. در این متن دکتر چمن یک مثال بودند که چون رسانه ای شدند لازم شد درباره ایشان بنویسیم.


کد مطلب: 180826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/180826/مدیران-موفق-کدام-دید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1