کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبری که موحد تکذیب کرد

29 ارديبهشت 1395 ساعت 14:38


بعد از انتشار مطلب زیر در برخی از سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد محمد موحد به آن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سایت‌های خبری اینگونه نوشتند که «شنیده‌ها حاکی از آن است که سید محمد موحد نیز از گزینه های تصدی سکان استانداری خوزستان می‌باشد.
بنابر این گزارش، سید محمد موحد نماینده بهبهان در مجلس هشتم و از مدیران اسبق ارشد قضایی استان خوزستان دیداری با رحمان فضلی وزیر کشور داشته است و مباحثی نیز پیرامون استانداری خوزستان مابین آنها مطرح شده است.
وی با توجه به شناخت نسبی و تعاملات عمیق با مردم خوزستان میتواند گزینه ای معتدل برای استاداری باشد.
هرچند برخی تحلیل گران سیاسی بر این باور اند که موحد چنین منصبی را نمی پذیرد زیرا وی در سطح کلان پیشنهاداتی جالب در حد معاونت وزارتخانه و ریاست سازمانها به او شده است.
وی روابط نزدیکی با حزب کارگزاران سازندگی و احزاب اعتدال گرای نزدیک به دولت دارد و از نزدیکان فکری آیت الله هاشمی رفسنجانی محسوب می شود.
پس از استعفای مقتدایی استاندار سابق خوزستان و تا تعیین استاندار جدید، فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد.
موحد تکذیب کرد
حجت‌السلام سید محمد موحد نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد:  چنین خبری صحت ندارد و کذب است.
گفتنی است برخی منابع از مطوری زاده نماینده ادوار مردم خرمشهر درمجلس نام برده اند. در بازار گمانه زنی های سیاسی از علی افراشته، نیکبخت، جادری، افشانی بعنوان گزینه های احتمالی نام برده میشود.


کد مطلب: 180130

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/180130/خبری-موحد-تکذیب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1