کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست ستاد شاهد دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد

16 ارديبهشت 1395 ساعت 1:02


نشست ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با هدف رسیدگی به مشکلات دانشجویان شاهدو  ایثارگر برگزار گردید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد مصطفی مهدی در این نشست، اظهار کرد: اهداف جمهوری اسلامی و امام راحل در راستای به ثمر نشستن خدمات رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگربه ثمر رسید.
مهدی گفت: با تلاشی که از طرف ستاد شاهد و ایثارگر استان در حال اجراست امید است بنیه علمی و پژوهشی دانشجویان را در بالاترین سطح ارتقاء دهیم.
وی افزود: فراز و فرودهایی که تاکنون در طول تأسیس ستاد بوده نشان می دهد که نتیجه کار مطلوب بوده و رضایتمندی خوبی را در پی داشته ایم.
رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد علی آل بویه با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت استوانه علم ودانش استاد مطهری اظهار کرد: شهید مطهری یکی از مصداق های عینی است که با احیای فرهنگ شهادت و روشنگری دانشجویان پرداخته اند .
وی گفت: استاد مرتضی مطهری در عمر پر برکتش، آثار بسیار ارزنده ای از خود بر جای گذاشته که انتظار است معلومات و کتب آن بزرگوار در دانشگاه ها پر رنگ تر از قبل به نسل جوان ارائه گردد.
علی آل بویه گفت: ما باید با پرداختن به شیوه و سیره زندگی شهدا باید روحیه امید و پایبندبی به فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان به خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت کنیم.
 
IMG_9425 IMG_9427 IMG_9430 IMG_9446 IMG_9448 IMG_9451 IMG_9456 IMG_9463 IMG_9471


کد مطلب: 178600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/178600/نشست-ستاد-شاهد-دانشگاه-آزاد-یاسوج-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1