کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای پروژه شبکه دولت در کهگیلویه و بویراحمد

14 ارديبهشت 1395 ساعت 11:40


rasooمدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عباس رسولی صبح امروز در نشست مدیران فناوری دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور هماهنگی جهت اجرای پروژه شبکه دولت در سالن شماره یک استانداری استان برگزار شد، با بیان اینکه، توسعه دولت الکترونیک از سیاست‌های دولت است، اظهار کرد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اجرای شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک در ادارات‌کل و ادارات شهرستانی صورت گرفت.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطت استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: دولت تصمیم گرفته است با کمترین هزینه پروژه شبکه دولت و دولت الکترونیک را در سطح ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا در آورد.
رسولی افزود: در همین راستا زیرساخت‌ها جهت اجرای شبکه دولت فراهم شده است و انتظار می‌رود مدیران و کارشناسان فناوری دستگاه‌های دولتی همکاری لازم برای تحقق اجرای پروژه شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک را انجام دهند.
وی با بیان اینکه این پروژه یک شبکه کاملاً امن است، گفت: پروژه توسعه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
رسولی بیان کرد: اتوماسیون اداری، خدمات الکترونیکی، مکاتبات اداری، سیستم سامان و دیگر خدمات روی این پروژه به اجرا در می‌آید.


کد مطلب: 178295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/178295/اجرای-پروژه-شبکه-دولت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1