کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو شورا به در خواست فرماندار گچساران پاسخ منفی داد

15 ارديبهشت 1395 ساعت 9:59


حبیب قلندری
به گزارش کبنانیوز همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گچساران با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل شهری و شوراها، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری ، فرماندار گچساران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران ضمن تاکید بر تعامل اعضای شوراهای اسلامی روستاها با دهیاران اظهار داشت: شوراهای اسلامی در بحث مشکلات عمرانی روستاها دغدغه داشته باشند تا با وجود همه تنگناها با تلاش و مدیریت صحیح شاهد رونق و شکوفایی در سطح روستا ها باشیم.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستاها و وجود امکانات رفاهی موجود در روستاها بر لزوم برگزاری جلسات منظم و برنامه ریزی لازم در این خصوص تاکید کرد.
فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و شروع آتش سوزی در بعضی از مناطق، از شوراهای اسلامی روستاها خواستند تا با آمادگی لازم را برای مقابله با مواقع بحران زا داشته باشند و طوری برنامه ریزی نمایند که نیاز به اعزام نیرو از دیگر مناطق نباشد.
عبد الرحیم رحیمی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته انطباق روستایی و بررسی مصوبات شوراها در این کمیته افزود: شوراها با  ارایه نظرات تخصصی برای اجرای طرح های عمرانی نقش مهمی در توسعه و آبادانی بک شهرستان دارند که باید با تشکیل جلسات و مصوب نمودن برنامه های پیشنهادی خود را در این کمیته مصوب نمایند.
در ادامه معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه در قانون اساسی به نقش و جایگاه شوراها اشاره شده، گفت: شوراهای شهر و روستا در نظام جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه ای است.
وی با اشاره به اینکه  اینکه شورا جایگاه مقدسی است  تصریح کرد: شوراها محل تصفیه حساب قومی و قبیله ای نیست.
نیک اقبالی عملکرد اعضای شورراهای شهر و روستا کهگیلویه و بویراحمد را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای در سطح روستاها و شهر های این استان انجام گرفته است.
حاشیه همایش زمانی آغاز شد که در هنگام تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان  قبل از اینکه مجری این همایش نام یکی از اعضای شورا را نام ببرد وی سالن اجتماعات را ترک کرد که بعداز دقایقی مجددا وارد سالن شد که اینبار هم نام ایشان توسط مجری همایش چندین بار اعلام شد تا در جایگاه قرار گرفته تا از وی تجلیل صورت بگیرد که این عضو شورای شهر حاضر به حضور در جایگاه  و دریافت لوح تقدیر نشد حتی اصرار های مکرر فرماندار شهرستان گچساران از این عضو شورای شهر  جهت دریافت لوح تقدیر هم نتوانست کارساز و نتیجه ای در برداشته باشد. در پایان این همایش از این عضو شورای شهر در مورد بی اعتنایی و خوداری از قرار گرفتن در جایگاه و دریافت لوح تقدیر و هدیه سوال کردم که عنوان کرد: در زمان مناسب گفتنی ها را خواهم گفت.
DSC09648 IMG-20160502-WA0027


کد مطلب: 178274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/178274/عضو-شورا-خواست-فرماندار-گچساران-پاسخ-منفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1