کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه های هفته معلم در گچساران اعلام شد

12 ارديبهشت 1395 ساعت 20:22


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم به جامعه فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: شهید مطهری از شاگردان امام عظیم الشان (ره) بودند که بعد از شهادت استاد مطهری امام راحل فرمود که مطهری پاره تن من بود و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند: نظریات و اندیشه های شهید مطهری مبانی نظری و تئوریک انقلاب اسلامی بود که در این راستا، به حق روز شهادت این استاد گرانقدر و فیلسوف فرهیخته روز معلم نامگذاری شده است که یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی میداریم.
سید ظهیرالدین پورالحسینی در ادامه با اشاره به برخی از موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته افزود: اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کسب کرده است.
وی تصریح کرد: کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴ اداره استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله موفقیت‌های این اداره در سال گذشته بوده است.
پورالحسینی کسب مقام نخست اداره آموزش و پرورش در شاخص انجمن اولیاء و مربیان کشور را از دیگر موفقیت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم در انجمن اولیا و مربیان کشور میزان جذب مشارکت‌های مردمی بوده که آموزش و پرورش گچساران در این خصوص موفق ظاهر شده است.
وی عنوان کرد: کسب رتبه برتر انجمن اولیا و مربیان، شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد نشانگر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان برای بهبود شاخص های آموزشی در این شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران از کسب ۱۰۰ رتبه موفقیت ملی و استانی دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی از سال گذشته تاکنون خبر داد.
پورالحسینی خاطر نشان کرد: کسب رتبه تجربه برتر مدیریتی این شهرستان در بین ۸۰۰ مدیر در سطح کشور یکی دیگر از دستاوردهای موفق آموزش و پرورش گچساران در سال جاری است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران راهیابی ۲۲ دانش آموز به مرحله کشوری المپیادهای علمی، کسب دو رتبه یک رقمی،۱۴ رتبه دو رقمی و ۳۶ رتبه سه رقمی دانش آموزان گچسارانی در کنکور ۹۴ منطقه سه کشور، رتبه اول فیلم رشد در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین موفقیت های آموزش و پرورش گچساران در یک ساله گذشته بوده است.
پورالحسینی یادآور شد: عدد پایه مشارکت‌های مردمی طی سال‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان بوده که طی سال گذشته به یک میلیارد تومان رسید که در این راستا آموزش و پرورش گچساران مقام برتر جذب مشارکت های مردمی را در استان کسب کرد.
وی در پایان افزود : برنامه های متنوعی در هفته معلم پیش بینی و برنامه ریزی شده است که سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی در طول هفته ، برگزاری صبحگاه سپاس معلم در مدارس ، دیدار کارکنان با امام جمعه ، افتتاح نمایشگاه خشنویسی، دیدار با خانواده شهدا ، جشنواره علمی و پژوهشی الگوهای برتر ، رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان ، همایش بزرگداشت مقام معلم، و غبار روبی قبور مطهر شهداء ، همایش پیاده روی فرهنگیان ، و نشصت بصیرتی فرهنگیان از جمله این برنامه ها هستند.
خبر: حبیب قلندری
DSC09600


کد مطلب: 178069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/178069/برنامه-های-هفته-معلم-گچساران-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1